Znaleziono 0 artykułów
13.04.2022

Kampania Totême w obiektywie Stevena Meisela

13.04.2022
Fot. Steven Meisel

Gdy siły połączą marka słynąca z luksusowego minimalizmu i legendarny fotograf, powstanie sesja, która wymyka się schematom. Najnowsza kampania Totême w obiektywie Stevena Meisela balansuje na granicy między namacalnością a cyfryzacją, miksuje fotografię z rzeźbą i prezentuje kluczowe projekty marki na wiosnę 2022 roku.

– Pozbawione tła fotografie Meisela istnieją poza czasem i miejscem. Są tematem samym w sobie, stają się legendarne jak dziedzictwo artysty – mówi o tym wyjątkowym projekcie Karl Lindman, współzałożyciel marki. Koncept Lindmana i Elin Kling już od niemal 10 lat rozbudza apetyty minimalistek, a poszukujących własnego stylu przekonuje do oparcia garderoby o ideę „uniformu” – ponadczasowej bazy, którą delikatnie modyfikuje się w zależności od sezonu i okazji.

Fot. Steven Meisel

Fotografie, jakie na potrzeby kampanii Totême wykonał Steven Meisel, zostały wydrukowane, następnie wycięte z planszy i umieszczone w nowych przestrzeniach. W tym kontekście stały się częścią instalacji artystycznej i rzeźbami.

Kluczowe projekty sezonu prezentuje supermodelka Vittoria Ceretti. Za stylizację odpowiadał Joe McKenna, a za makijaż i włosy inne legendy branży – Pat McGrath i Guido Palau.

Fot. Steven Meisel

 

Michalina Murawska
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Kampania Totême w obiektywie Stevena Meisela
Proszę czekać..
Zamknij