Gdy siły połączą marka słynąca z luksusowego minimalizmu i legendarny fotograf, powstanie sesja, która wymyka się schematom. Najnowsza kampania Totême w obiektywie Stevena Meisela balansuje na granicy między namacalnością a cyfryzacją, miksuje fotografię z rzeźbą i prezentuje kluczowe projekty marki na wiosnę 2022 roku.
– Pozbawione tła fotografie Meisela istnieją poza czasem i miejscem. Są tematem samym w sobie, stają się legendarne jak dziedzictwo artysty – mówi o tym wyjątkowym projekcie Karl Lindman, współzałożyciel marki. Koncept Lindmana i Elin Kling już od niemal 10 lat rozbudza apetyty minimalistek, a poszukujących własnego stylu przekonuje do oparcia garderoby o ideę „uniformu” – ponadczasowej bazy, którą delikatnie modyfikuje się w zależności od sezonu i okazji.
Fotografie, jakie na potrzeby kampanii Totême wykonał Steven Meisel, zostały wydrukowane, następnie wycięte z planszy i umieszczone w nowych przestrzeniach. W tym kontekście stały się częścią instalacji artystycznej i rzeźbami.
Kluczowe projekty sezonu prezentuje supermodelka Vittoria Ceretti. Za stylizację odpowiadał Joe McKenna, a za makijaż i włosy inne legendy branży – Pat McGrath i Guido Palau.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.