Donatella zainspirowana potęgą oceanu, w najnowszej kampanii reklamowej włoskiego domu mody zabiera nas do podwodnego świata Versace, w którym każda kobieta staje się złotowłosą Meduzą.
W mitologii greckiej najmłodsza z Gorgon była początkowo jedną z najbardziej zjawiskowych śmiertelniczek. Jej magnetyzm sprawiał, że rozkochiwała w sobie każdego, kto na nią spojrzał. Podobny efekt w kolekcjach uzyskiwał Gianni Versace, a dziś jego następczyni, Donatella. – Chciałam przedstawić współczesną Meduzę, a dokładniej podkreślić, to jak wiele twarzy ma piękno – mówiła o najnowszej kampanii włoskiego domu mody. – Każdy z nas jest inny, co możemy wyrazić za pomocą ubrań. Żyjemy w świecie, w którym już nie ma miejsca na podziały, ograniczenia związane z kategorią płci. Jesteśmy wolni. Korzystajmy z tego!
Pierwszą odsłonę nowej mitologii według Versace podziwialiśmy podczas mediolańskiego tygodnia mody, gdzie w scenografii podwodnego królestwa zaprezentowano kolekcję na sezon wiosna-lato 2021. Kilka tygodni później na Instagramie marki ukazały się fotografie z kampanii uwspółcześnionych perfum Tresor de la Mer z Hailey Bieber wylegującą się na sardyńskiej plaży. Teraz do modelki dołączają Kendall Jenner oraz nowa twarz włoskiego domu mody, Precious Lee, aby zaprezentować torbę La Medusa. Na kadrach Merta Alasa i Marcusa Piggotta supermodelki wyglądają, jakby właśnie wyłoniły się z morskich fal. Ubrane w kreacje z wybiegu, kosztowne łańcuchy i kolczyki imitujące rozgwiazdy oraz algi trzymają rękach kuferki w żywych kolorach. Dodatki, przypominające dużą biżuterię, zapowiadają słoneczny sezon wiosenno-letni, w którym przeważać będą pastele, wibrujący turkus, liliowe fiolety i klasyczna czerń. Minimalistyczne linie torebki uzupełniają rzeźbione logo Versace oraz neonowe łańcuszki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.