Na święto zakochanych platforma przygotowała dowcipną kampanię. Zamiast wyrzucać niepotrzebne ubrania, przedłuż im życie dzięki Zalando Pre-Owned.
Rozstania bywają trudne, a czasami najbardziej bolesne jest pożegnanie z rzeczami, które pozostawiła bliska osoba. W filmach rozwiązanie jest proste – wyrzucenie wszystkich ubrań byłego partnera przez okno z triumfalną muzyką w tle. Ten sam schemat przedstawia walentynkowa kampania Zalando, przypominając, że jest lepszy sposób na pozbycie się niemiłych wspomnień.
W zakładce Pre-Owned platforma oferuje przedłużenie żywotności odzieży w trosce o dobro planety. Klienci mogą wymienić niepotrzebne elementy garderoby, a po dokonaniu transakcji wybrać, czy wolą przeznaczyć uzyskane środki na wsparcie Czerwonego Krzyża lub WeForest, czy otrzymać kartę podarunkową z równowartością wystawionego przedmiotu. Wszystkie używane artykuły są sprawdzane pod kątem jakości, a w razie potrzeby można je z łatwością oddać, korzystając z darmowych zwrotów.
Pre-Owned to część strategii Zalando do.MORE, której celem jest danie drugiego życia 50 mln artykułów i wyeliminowanie tworzyw sztucznych jednorazowego użytku do 2023 roku. We wszystkich zamówieniach z tej kategorii wykorzystywane są opakowania z papieru pochodzącego z recyklingu.
Głównym elementem kampanii jest wideo w reżyserii Krzysztofa Grajpera oraz zdjęcia autorstwa Gosi Turczyńskiej. Głosu użyczyła Rosalie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.