Marki Durex i Diesel połączyły siły, aby wspólnie stworzyć kapsułową kolekcję. Linii towarzyszy kampania zachęcająca do bezpiecznego odkrywania siebie i swojej seksualności. W ramach współpracy w wybranych sklepach Diesel będą też rozdawane darmowe prezerwatywy Durex.
– Odbiorcy Durex to w dużej mierze osoby interesujące się modą. Dlatego już od jakiegoś czasu szukaliśmy marki, która nie boi się wygłaszać odważnych opinii i kształtuje kulturę propagującą wolność oraz bezpieczeństwo seksualne. Wybór padł na Diesel. Łącząc siły, mamy możliwość wzmocnienia przekazu i dotarcia do szerszego grona. Chcemy uświadomić ludzi, że bezpieczeństwo seksualne i wolność seksualna są prawami człowieka – mówi James Vickerstaff, Head of the House of Durex, Reckitt.
Kapsułowa kolekcja Durex x Diesel jest odważna i eksperymentalna. W linii znajdziemy oryginalne ubrania, które świetnie sprawdzą się w codziennych stylizacjach. Podczas tygodnia mody w Mediolanie zaprezentowano T-shirt, na którym litera „D” od „Durex” przekształcona została w „D” od „Diesel”. Na wybiegu umieszczono zaś instalację z 200 tys. opakowań prezerwatyw.
Kolekcja trafi do sklepów w kwietniu 2023 roku. W wybranych sklepach Diesel klienci marki będą mogli nie tylko przymierzyć ubrania z nowej linii, ale także za darmo otrzymać prezerwatywy Durex. Wszystko po to, by podkreślić, jak ważne jest bezpieczeństwo, i przypomnieć, że w zabawie i odkrywaniu siebie nie należy o nim zapominać.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.