W niecały tydzień po wycieczce na Mykonos, gdzie Burberry zaprosiło największych influencerów, brytyjska marka przenosi nas na Ibizę. To właśnie tam zrealizowano sesję, promującą kolekcję, która powstała we współpracy z platformą Mytheresa.
Riccardo Tisci zdaje się świetnie odnajdywać w roli dyrektora kreatywnego Burberry. Włoski projektant nie zerwał bowiem z tradycyjnym wizerunkiem i dziedzictwem marki, ale jedocześnie skutecznie dostosowuje ją do potrzeb milenialsów i pokolenia Z. Doskonale wie też, jak podbić serca influencerów.
Najnowszym projektem Tisciego i Burberry jest kapsułowa kolekcja, stworzona we współpracy z platformą e-commerce’ową Mytheresa. Dla niemieckiego giganta to już kolejna tego typu inicjatywa w ostatnich tygodniach. Wcześniej zaprezentowano między innymi efekty współpracy z Jil Sander i Gianvito Rossi.
Kolekcja Mytheresa x Burberry to typowo letnia, by nie powiedzieć plażowa, linia. W jej skład weszło 13 elementów: bikini i jednoczęściowych kostiumów, kaftanów, narzutek, klapek, espadryli i wakacyjnych akcesoriów – plażowych ręczników i okularów. Wszystkie utrzymane zostały w charakterystycznych dla nowego Burberry odcieniach pomarańczowego, czerni i bieli oraz pokryte nowym, zaprojektowanym przez Petera Saville’a, logo.
Limitowana kolekcja wejdzie do sprzedaży już dzisiaj, a jej ceny wahają się od 220 do 990 euro.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.