
Kate Moss została dyrektorką kreatywną Diet Coke. W Londynie promowała limitowaną serię napoju „Love What You Love”. Na wydarzenie przybyła w koszuli z ulubionym motywem lamparcich cętek.
Panterka od dawna budzi kontrowersje w świecie mody. Choć niektórym kojarzy się z kiczem, ma spore grono zwolenników. Symbolizuje luksus, pożądanie i siłę. Kochają ją gwiazdy estrady i Hollywood. Noszą rockmani, kobiety sukcesu, a także supermodelki z Kate Moss na czele.

Moss sięga po panterkę od lat. Ulubiony print nosi na wiele sposobów, na torebce, płaszczu, topie, czy sukience. Promując limitowaną serię Diet Coke, postawiła na koszulę. Luźno zapięty model w cętki, odsłaniał dekolt modelki. Stylizację uzupełniła eleganckimi spodniami z wysokim stanem, które w talii spięła szerokim, lakierowanym paskiem. Look dopełniały złote dodatki: sandałki na obcasie, bransoletki i okrągłe kolczyki. Modelka spięła włosy w gładki koczek, a usta podkreśliła czerwoną szminką.
Promocji napoju towarzyszy wywiad przeprowadzony przez Alice Newbold dla brytyjskiego „Vogue’a”. W rozmowie z dziennikarką, Kate Moss podzieliła się krótką poradą: - Za bardzo przejmujemy się tym, jak wyglądamy. Każdy powinien nosić to, co chce.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.