Szlachetne barwy, geometryczne formy oraz biżuteryjne akcenty nawiązujące do najgorętszych trendów. Minimalistyczny charakter butów i torebek z kolekcji marki Badura na wiosnę–lato 2022 doskonale wybrzmiewa w kampanii autorstwa Łukasza Pukowca, współpracującego ostatnio z JW Anderson.
Najnowszą kampanią Badura udowadnia, że projekty marki na wiosnę–lato 2022 nie potrzebują pełnej przepychu oprawy. Stonowane kolory: biel, czerń i czekoladowy brąz, oraz proste formy same w sobie przykuwają wzrok. W kolekcji damskiej znajdziemy mokasyny z masywną podeszwą, lordsy w odcieniu baby blue oraz sandały na szpilce w stylu lat 80. Wszystkie te modele zdobią biżuteryjne łańcuszki, dzięki którym buty nabierają włoskiego szyku. Łańcuszki znalazły się na też na torebkach – pikowanych, które przywodzą na myśl klasyki Chanel, a także na listonoszkach i kuferkach.
Propozycje marki dla mężczyzn to buty w stonowanych tonacjach brązów, toffi i piasku, które oddają aktualne trendy. W kolekcji Badury urzekają sztyblety na masywnej podeszwie oraz sneakersy w miejskim stylu i utrzymane w klimacie retro. W połączeniu z chinosami i bomberką stworzą stylowy look.
Kolekcja Badura jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.
Zdjęcia: Łukasz Pukowiec
Reżyser i operator: Michał Grzeszczakowski
Stylistka: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Marianna Yurkiewicz
Włosy: Łukasz Pycior
Modelki: Mariana Santana, Luca Lemaire
Scenografia: Anna Szczęsny
Produkcja: Olga Janicka
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.