Kolekcja Bizuu dla TK Maxx wspiera Akademię Przyszłości
TK Maxx i Bizuu świętują Dzień Dziecka akcją charytatywną. Dochód ze sprzedaży limitowanej kolekcji bandan i przypinek z motywami nawiązującymi do superbohaterów zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości, która pomaga dzieciom przezwyciężać problemy.
Założoną przez Blankę Jordan i Zuzannę Wachowiak markę Bizuu kochają gwiazdy w różnym wieku, o różnym typie urody i osobowości. Tylko w tym sezonie w kolorowych kreacjach w kwiaty od Bizuu pokazały się Małgorzata Kożuchowska, Katarzyna Zielińska i Jessica Mercedes Kirschner. Marka lansuje także limitowaną kolekcję Rolling Stones, inspirowaną londyńskim stylem, z charakterystycznym dla legend rocka motywem ust, szkockimi kratami, poszarpanym dżinsem i dyskotekowym lateksem. Przed chwilą premierę miała także kolekcja „Mer”, obejmująca kostiumy kąpielowe (od białych bikini, po jednoczęściowe w kwiaty), wzorzyste pareo oraz haftowane małe białe.
W wypełnionym po brzegi harmonogramie projektantki znalazły czas, żeby zaprojektować dodatki dla TK Maxx. Wachowiak i Jordan stworzyły przypinki w kształcie gwiazdek i serduszek, którymi można ozdobić dżinsy, T-shirty albo torebki. Za to bandanki w motywy nawiązujące do strojów superbohaterów to hit sezonu, zwłaszcza w czasie zbliżających się festiwali muzycznych. Wzorzyste chustki można nosić jako opaski do włosów, zamiast paska do spodni albo na szyi.
– Cudownie jest angażować się w działalność, która pomaga w spełnianiu marzeń oraz budowaniu pewności siebie– mówi Zuzanna Wachowiak z Bizuu. Współtwórczyni marki, Blanka Jordan, dodaje: – Chyba każdy z nas w dzieciństwie marzył o byciu superbohaterem. Żeby nim zostać, wcale nie potrzebujemy peleryn i nadprzyrodzonych mocy. Każdy z nas może pomagać, między innymi poprzez wspieranie dzieci z Akademii, które razem z wolontariuszami uczą się przezwyciężać swoje problemy.
Bandanki (12,99 zł) i przypinki (4,99 zł) będzie można kupić we wszystkich sklepach TK Maxx do 3 czerwca. Dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na Akademię Przyszłości.
TK Maxx (sieć sklepów, gdzie wszystkie produkty są dostępne w cenach do 60 proc. niższych od regularnych) już od 2014 roku wspiera Akademię Przyszłości jako partner strategiczny. Program realizujący hasła „Mam super moc” oraz „Jak dorosnę, zostanę…”, pomaga ponad dwu tysiącom dzieci z lokalnych społeczności w całej Polsce, które znalazły się w trudnej sytuacji materialnej lub rodzinnej. W obliczu codziennych życiowych zmagań i szkolnych porażek straciły wiarę w siebie.
Na czym polega działalność Akademii, założonej 14 lat temu przez księdza Jacka Stryczka? Inicjatywa uczy najmłodszych wygrywać tak, by dzisiaj radzili sobie w szkole, a jutro w życiu. Wśród podopiecznych organizacji 64 proc. nie ma wiary w siebie, 61 proc. ma niskie wyniki w nauce, a 58 proc. ma trudności z pisaniem i czytaniem. Dzięki wolontariuszom, którzy zostają tutorami, dzieci nie tylko zdobywają motywację do nauki, ale również poznają swoje silne strony i wzmacniają pewność siebie.
Do pomocy Akademii zachęcają sławni ambasadorzy – Julia Pietrucha, Szymon Majewski, Joanna Kulig, Paweł Małaszyński, Daria Widawska. A jak może Akademii pomóc każdy z nas? Wcielając się w rolę tutora, przekazując 1 proc. podatku na rzecz Akademii albo zostając Aniołem dziecka, czyli fundując Indeks (roczną edukację dziecka za 1000 zł). Początkiem zaangażowania w pomoc dzieciom może być także zawiązanie bandanki albo ozdobienie ubrania przypinką z TK Maxx. Bo w każdym z nas drzemie supermoc!
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.