Dyrektor kreatywny Burberry Riccardo Tisci kolekcją Feminity inspirowaną stylem przełomu XIX i XX wieku składa hołd kobiecej sile.
W lutym Riccardo Tisci pokazał męską kolekcję Burberry. Jej tematem przewodnim uczynił naturę, której bliskość docenił, mieszkając na wsi. Teraz składa hołd silnym, odważnym i wyzwolonym kobietom. – Burberry to bardzo męska firma. Chciałem dodać do niej kobiecy pierwiastek – powiedział w projektant w wywiadzie dla „Vogue Runway”.
Od trzech lat na stanowisku dyrektora kreatywnego domu mody godzi angielskie dziedzictwo z włoskim temperamentem. Widać to szczególnie w kolekcji jesień-zima 2021 zaprezentowanej we flagowym sklepie marki w Londynie.
Ubrania odwołują się do stylu z przełomu XIX i XX wieku. W dziesięciominutowym filmie oglądamy kożuchy, sukienki z frędzlami, sztuczne futra i, oczywiście, trencze. Stworzone w kolorystyce neutralnej – kremowej, beżowej i brązowej – oddają barwy matki natury. Najbardziej kobiece elementy to wycięte marynarki, cygaretki i dopasowane topy.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.