Wygoda noszenia połączona z maksymalizmem – właśnie taka jest nowa kolekcja H&M Studio na wiosnę-lato 2023. Twarzą kampanii inspirowanej hollywoodzkim Golden Age i współczesnymi gwiazdami została Kali Uchis – kolumbijsko-amerykańska artystka, która słynie ze swojego unikalnego, uwodzicielskiego stylu.
Nowy sezon oznacza nową porcję trendów. Na wiosnę-lato 2023 H&M Studio proponuje modny maksymalizm w wersji codziennej i wieczorowej. W kolekcji znajdziemy m.in. skórzaną kurtkę motocyklową, sztuczne futro, bieliznę wysadzaną kryształkami czy ogromne okulary przeciwsłoneczne. Projekty zainspirowane współczesnymi gwiazdami to ukłon w stronę pokolenia płynnie poruszającego się w social mediach, nie ograniczającego się do jednej estetyki i na pierwszym miejscu stawiającego autentyczność. Tak powstały elementy, które można nosić zarówno w wersji casualowej, jak i glamour. „Chcieliśmy stworzyć kolekcję, która będzie pasować w ciągu dnia jak i wieczorem”, mówi Linda Wikell, projektantka koncepcyjna w H&M Studio.
Marka nie zapomina także o zrównoważonym rozwoju. Zgodnie z celami H&M każdy element kolekcji jest wykonany z materiałów pochodzących z ekologicznych zasobów, m.in. z bawełny organicznej, poliestru z recyklingu czy okrągłego włókna produkowanego w 60 proc. z pulpy drzewnej pozyskiwanej w zrównoważony sposób.
Kolekcja trafi do sprzedaży 2 marca 2023 roku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.