Zdaniem Katarzyny Tusk-Cudnej, założycielki marki MLE Collection, przepis na bazę wiosennej garderoby to najlepsze materiały, monochromatyczna paleta barw i najwyższa jakość wykonania.
MLE Collection to niezależna marka współpracująca z lokalnymi rzemieślnikami. Wszystkie jej ubrania są szyte w polskich zakładach krawieckich w oparciu o najwyższej jakości materiały, takie jak bawełna, jedwab i wełna z merynosa. Minimalistyczne projekty pozwalają stworzyć kapsułową garderobę.
Katarzyna Tusk-Cudna: Nasz styl powinien opowiadać o nas
– W letniej garderobie funkcjonalność to świetny drogowskaz, ale styl powinien być podyktowany także naszymi pragnieniami, opowiadać o nas jakąś historię – mówi założycielka marki MLE Collection Katarzyna Tusk-Cudna.
W ofercie MLE Collection znalazło się dwadzieścia sylwetek składających się na spójną bazę garderoby. Całość zatopiono przede wszystkim w odcieniach bieli i czerni. Wśród nich warto wyróżnić mini w kratkę vichy, jeden z ulubionych wzorów Katarzyny Tusk-Cudnej, swetry w paski, które należą do bestsellerów marki, czy dopasowane sukienki w prążki. Zreinterpretowano także power dressing, prezentując garniturowe marynarki w komplecie z szydełkowanymi dzwonami, pudełkowe żakiety w stylu Coco Chanel i okrycia wierzchnie, które mogą pełnić role marynarek albo kurtek. Do wakacyjnej walizki warto natomiast spakować rozkloszowane spódnice w stylu retro, krótkie topy jak z szafy Sophii Loren, czy małą białą o linii „A”. Stylizacje z kampanii to sugestia, jak stylizować ubrania, ale każdy z elementów kolekcji można też dowolnie zestawiać z innymi projektami – czy to z metką MLE Collection, czy z własnej szafy, czy z butiku vintage.
Zdjęcia: Dorota Porębska
Stylizacje: Olivia Kijo
Makijaż: Katarzyna Korszla
Fryzury: Patryk Nadolny
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.