Mosquito w Miami

Dres to nie tylko ubiór do domu. W bluzie z kapturem można wyglądać stylowo – mówi Alicja Komar, założycielka marki Mosquito, której najnowsza kampania „Miami Essentials” powstała na Florydzie.
W Miami wille z widokiem na ocean kupili Jennifer Lopez, Matt Damon czy Pharrell Williams. O metropolii na Florydzie śpiewała Bette Midler i rapował Will Smith. Na jej plażach, pod jej palmami i w jej wieżowcach kręcono „Policjantów z Miami”, „Dextera” i „Człowieka z blizną”. Jedno z najbardziej fotogenicznych miast Stanów Zjednoczonych łączy wpływy amerykańskie, kubańskie i latynoamerykańskie. Słońce świeci w Miami przez 248 dni w roku, nic więc dziwnego, że właśnie tutaj wynaleziono krem do opalania.


Na Florydzie zrealizowano najnowszą kampanię reklamową polskiej marki Mosquito. – Cała komunikacja między mną, a zespołem realizującym sesję odbywała się zdalnie. Od konceptu przez wybór lokacji po konkretne detale dotyczące realizacji – opowiada założycielka Alicja Komar. Przed obiektywem Nicole LeBris, która dzieli swój czas między Miami a Nowy Jork, stanęła mieszkająca na Florydzie Breanna Dykes. Zdjęcia pokazują charakterystyczną dla Miami architekturę z lat 20. XX w. – pastelowe fasady, zaokrąglone formy i neony w stylu retro. Styl odrodzenia śródziemnomorskiego dominował w czasach rozkwitu miasta. Design, który wprowadza w dobry nastrój, świetnie współgra ze swobodnym stylem Mosquito.

Mocną stroną marki, która słynie ze zwiewnych sukienek, są także dresowe komplety. – Dres to nie tylko ubiór do domu. W bluzie z kapturem można wyglądać stylowo – mówi Alicja Komar, lansując nowe odcienie: czekoladę, karmel, butelkową zieleń czy malinę. W stałej ofercie znalazły się charakterystyczne dla marki pastelowe komplety. Spodnie ze ściągaczem u dołu i krótkie bluzy z kieszeniami świetnie leżą, sprawiając, że sportowy strój staje się codzienną stylizacją. Lżejsze dresy na jesień uszyto z bawełny, cieplejsze na zimę z weluru. W stylizacji z sesji tworzą look w klimacie athleisure ze sneakersami i bejsbolówkami, ale równie dobrze dresy można zestawić z sandałami na szpilkach i wyrazistą biżuterią.

Wszystkie ubrania z kolekcji są projektowane i szyte w Polsce. Jej elementy można już kupić w sklepie internetowym marki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.