Znaleziono 0 artykułów
26.09.2024
Artykuł partnerski

Ubrania z polską metką dla świadomych kobiet

26.09.2024
Fot. Marina Teternyk

W natłoku marek fast fashion, powtarzających się fasonów czy wzorów szukamy oryginalności i mody odpowiedzialnej. Kobiety pokochały kapsułowe rozwiązania i podejście w duchu slow. Naprzeciw ich oczekiwaniom wychodzi polska marka Taupe założona przez dwie miłośniczki mody, które same również poszukiwały jakościowych ubrań.

Marka Taupe powstała w odpowiedzi na potrzeby współczesnych kobiet, które w swoich garderobach stawiają na zbalansowane połączenie wygody, jakości i stylu. Założona przez Patrycję Andrzejewską, doskonale odzwierciedla jej miłość do nowoczesnego designu oraz szacunek do tradycyjnego rzemiosła.

Patrycja łączy swoją artystyczną duszę, wnoszącą kreatywność i wizjonerstwo wraz z osobistym, managerskim podejściem. Wykorzystując swoje doświadczenie nieustannie dba o rozwój marki nie tylko ten artystyczny, ale również komercyjny. Dzięki temu Taupe to marka, która nie boi się eksperymentować i prezentuje własną interpretację klasyki.

Fot. Marina Teternyk

Moda w duchu slow fashion

Czym wyróżnia się marka Taupe? Przede wszystkim troską o odpowiedzialną modę. W świecie fast fashion, gdzie kolekcje zmieniają się co kilka tygodni, a ubrania szybko tracą na wartości, Taupe stawia na trwałość oraz przemyślaną estetykę. Ich projekty mają służyć przez lata, wpisując się w ideę kapsułowej garderoby. W sercu Taupe tkwi minimalizm, któremu jednak daleko do nudy czy przewidywalności. Z każdą kolekcją twórczynie udowadniają, że garderoba skomponowana w duchu slow fashion wcale nie musi składać się z białej koszuli i małej czarnej, a może wręcz pobudzać wyobraźnię.


Kolekcja Taupe na sezon jesień-zima 2024/2025

Najnowsza kolekcja marki Taupe harmonijnie łączy klasykę z nowoczesnością. Dominuje w niej paleta głębokich, nasyconych barw. Zieleń, bordo, brunatny i czerń to kolory, które symbolizują elegancję oraz siłę.

Fot. Marina Piatkowska

Jednym z głównych celów marki Taupe jest oferowanie ubrań, które można dowolnie łączyć i zestawiać, tworząc niemalże nieograniczoną ilość stylizacji. Idea ta znalazła odzwierciedlenie również w kolekcji na sezon jesień-zima 2024/2025. Każdy model został zaprojektowany tak, by idealnie komponował się z pozostałymi elementami kolekcji, dzięki czemu kobiety mogą swobodnie bawić się modą i eksperymentować z różnymi formami.

Fot. Marina Teternyk

Przykładem tej uniwersalności jest sukienka Siena dostępna w dwóch wersjach: czarnej, uszytej z tłoczonego materiału w kwiaty, oraz zielonej – z gładkiej, lejącej tkaniny. Sukienkę można nosić na wiele sposobów – w luźniejszej wersji oversize lub zwężamy ją w talii za pomocą dołączonego paska, podkreślając sylwetkę. Wykonana z mieszanki wiskozy oraz lyocellu zapewnia lekkość i przewiewność. Doskonale będzie wyglądać w połączeniu z kowbojkami vintage.

Z kolei bluza City Chocolate – jak sama nazwa wskazuje – reprezentuje najmodniejszy kolor sezonu, czyli czekoladowy brąz. Oversizowy krój z obniżoną linią ramion i szerokimi rękawami sprawdzi się w połączeniu zarówno z eleganckimi spodniami, jak i sportowymi legginsami. Głęboki brąz warto dopełnić złotą biżuterią.

Kolekcja na jesień-zimę 2024/2025 nie boi się również odważnych wzorów i printów. Kurtka Como Flower ozdobiona kwiatowym motywem to idealna propozycja na szare jesienne dni. Wykonana z delikatnie marszczonego materiału jest nie tylko lekka, lecz także wyjątkowo wygodna. Duży elegancki kołnierz podkreśla jej unikalny design, a intensywne kolory (spójrzcie też na guziki!) sprawiają, że każda stylizacja zyska świeżość i energię.

Fot. Marina Teternyk

Monochromatyczne looki podbiły nasze serca i zdominowały nasze szafy, a marka Taupe opanowała ich tworzenie do perfekcji. Jednym z takich kompletów jest czarny total look zbudowany z koszuli Tula oraz spodni Avora. To klasyka, która nigdy nie wychodzi z mody. Doskonale sprawdzi się w dni, gdy nie wiesz, co założyć, a chcesz wyglądać stylowo i czuć się komfortowo.

Fot. Marina Teternyk

Zwierzęce printy pozostają z nami również w jesiennym sezonie, dlatego na wyjątkowe okazje warto wybrać sukienkę Mora. Dopasowany elegancki fason o wzorze w zebrę będzie ciekawszą alternatywą dla małej czarnej, a głęboki dekolt w kształcie litery V wyrazi subtelną kobiecość.

Fot. Marina Teternyk

Z kolei zwolenniczkom dłuższych krojów z pewnością przypadnie do gustu model Nemi. Lekkości dodaje jej rozkloszowany dół, a pasek w talii podkreśla kobiece kształty. Najważniejszą rolę grają tu detale, które balansują klasykę z nowoczesnością. Nemi to doskonały wybór na chłodniejsze jesienne wieczory.

– Kolekcja Taupe jesień-zima 2024/2025 to hołd dla współczesnej kobiety: dynamicznej, świadomej swoich wyborów i ceniącej komfort na równi z estetyką – podkreśla Patrycja Andrzejewska.

Trzy wyjątkowe kobiety w kampanii reklamowej

Kampania promująca najnowszą kolekcję nie ogranicza się jedynie do ubrań – to również zachwyt nad kobietami, które swoją postawą inspirują do życia w zgodzie z własnymi wartościami i celami.

Marka zaprosiła do współpracy trzy wyjątkowe modelki. Choć każda z nich reprezentuje odmienne podejście do mody, łączy je zamiłowanie do jakości i świadomego wyboru.

Fot. Marina Teternyk

Sylwia Butor oraz Edyta Zając na swoim koncie mają już niejedną współpracę z zespołem Taupe. W mediach społecznościowych inspirują spontanicznością i szczerością. Natomiast nową twarzą kampanii jest Diana Skowron, modelka rodem z wybiegów high fashion. Może się pochwalić udziałem w pokazach Loewe, okładką „Vogue Polska” czy kampanią Prady.

Każda z nich – reprezentując inną estetykę oraz styl – pokazuje, że moda Taupe jest funkcjonalna i umożliwia kobietom wyrażenie siebie w różnorodnych sytuacjach.


Wideo: Krzysztof Flis

Wiktoria Melaniuk
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Ubrania z polską metką dla świadomych kobiet
Proszę czekać..
Zamknij