Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja LEBRAND wiosna-lato 2022
LEBRAND idzie w świat dumnie i pewnym krokiem. Wraz z premierą kolekcji na wiosnę-lato 2022 marka Pauliny Pyszkiewicz ogłasza współpracę z prestiżową agencją PR ze Skandynawii. Patriksson, oprócz szwedzkich i duńskich marek, reprezentuje też najbardziej znane influencerki – od Jeanette Madsen po Sophię Roe.
Współpraca z międzynarodową agencją to kolejny krok w kierunku zwiększenia rozpoznawalności polskiej marki na świecie. Ale i nie koniec dobrych wiadomości. Od sezonu jesień-zima 2021 kolekcje Pauliny Pyszkiewicz wejdą bowiem do internetowej oferty francuskiego domu mody Printemps. Oznacza to, że polska marka dostępna będzie już na siedmiu rynkach – oprócz francuskiego to także m.in. amerykański, włoski i duński.
Przynależność do międzynarodowego grona marek rodzi konieczność dostosowywania się do oficjalnego kalendarza mody. Stąd premierę ma już kolekcja na wiosnę-lato 2022.
Najnowsze propozycje Pyszkiewicz to wysmakowany miks eleganckiego minimalizmu i wakacyjnej nonszalancji. Jak mówi projektantka, to propozycje, które można nosić od rana do wieczora: piżamowe komplety idealne na przedłużające się letnie śniadania, luźne garnitury i koszule stworzone do tego, by biegać w nich po mieście, a także wieczorowe sylwetki szyte ze skóry albo wręcz przeciwnie, z delikatnych koronek.
To kolejna solidna kolekcja polskiej marki. Tym bardziej cieszy więc fakt, że dotrze do jeszcze większej grupy odbiorczyń.
Zdjęcia: Borys Synak / Made by Eight
Stylizacja: Olivia Kijo
Art direction: Joanna Skiba / DAS Agency
Makijaż i włosy: Katarzyna Olkowska
Modelka: Aldivina Fernandes / Independent Model Management
Asystenci fotografa: Aleksander Balcerek, Daniel Sówka, Mariusz Pawelec