Business Fashion Environment Summit 2023: Inkluzywność w branży mody
Konferencja Business Fashion Environment Summit to organizowane przez „Vogue Polska” we współpracy z Boston Consulting Group największe wydarzenie z zakresu zrównoważonego rozwoju w Europie Środkowej. Podczas czwartej edycji wydarzenia goście z całego świata – liderki i liderzy biznesu oraz branżowi eksperci i ekspertki – spotkają się 10 października 2023 roku w Warszawie, by porozmawiać o inkluzywności w świecie mody.
Business Fashion Environment Summit 2023: Inkluzywność w branży mody
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji Business Fashion Environment Summit (BFES) jest inkluzywność i różnorodność w branży mody. Moda unisex zyskuje coraz większą popularność wśród zmieniających się postaw konsumentów wobec tożsamości i ekspresji płciowej. Dla wielu marek zacieranie się granic między modą męską a damską to szansa, ale też wyzwanie. Poprzez tworzenie i obsadzanie wielu ról liderów DEI (z ang. diversity, equity, inclusion – różnorodność, równość, integracja) oraz publiczne deklaracje i zobowiązania wiele firm zainwestowało w swoją strategię inkluzywności. Jak te postulaty łączą się z celami zrównoważonego rozwoju? Czy branża mody traktuje różnorodność jako projekt długoterminowy, czy raczej sezonowy trend? Co poza symbolicznymi gestami robi w kierunku inkluzywności? O tym będziemy rozmawiać podczas BFES 2023 w Warszawie już 10 października.
Eksperci Business Fashion Environment Summit 2023
Jak co roku na konferencji wystąpią eksperci ze świata biznesu, branży mody i aktywizmu. W poprzednich edycjach wystąpili m.in. Stella McCartney, Julie Pelipas, Amber Valletta, Dana Thomas, Ngozi Okaro, Michael Beutler i książę Maksymilian z Liechtensteinu.
Wśród potwierdzonych prelegentów BFES 2023 są: Ayesha Barenblat, założycielka Remake, globalnej organizacji walczącej o prawa pracownicze i sprawiedliwość klimatyczną w przemyśle odzieżowym, Louis Rubi, projektant i założyciel marki LR3 promującej modę niebinarną, Louis Pisano, influencer modowy, działacz LGBT+ i współpracownik francuskiego wydania magazynu „Vogue”, a także Stacia Jones, która wykorzystuje swoje doświadczenie prawnicze i pozycję wiceprezeski kultowej marki Lululemon, by zbudować bardziej inkluzywną kulturę w branży mody.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.