Znaleziono 0 artykułów
19.10.2022

Konferencja Made For Restaurant: Hedoniści w czasach kryzysu

19.10.2022
Fot. Materiały prasowe

Czym jest prawdziwy hedonizm? I czy wypada być hedonistą w dobie kryzysu? Organizatorzy konferencji Made For Restaurant przekonują, że nie tylko można, a wręcz trzeba. I na scenę zapraszają topowych restauratorów i hotelarzy.

– Hedonizm jest nam niezbędny, żeby naładować akumulatory. Wszyscy obecnie przeżywamy szalenie trudny moment, dlatego ludzie jeszcze bardziej potrzebują odpoczynku i radości. Nasza branża powinna się nauczyć tak funkcjonować we współczesnych realiach, żeby gości było na tę radość stać. Jakie mamy możliwości stworzenia hedonistycznych doświadczeń naszym gościom? Co jest możliwe w momencie, gdy rachunek za prąd urósł trzydziestokrotnie? Mimo że Made For Restaurant będzie radosny i przeplatany poczęstunkami od najlepszych szefów kuchni oraz drinkami od najlepszych barmanów, tematy, którymi się zajmie, będą tę przyjemność równoważyły – zapowiada Agnieszka Małkiewicz, prezeska zarządu FOR Solutions, organizatorka konferencji, podczas której 24 października w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie spotkają się najważniejsi przedstawiciele branży.

Made For Restaurant to, jak przekonują organizatorzy wydarzenia, najciekawsza i najbardziej niekonwencjonalna konferencja branży gastronomicznej w Polsce. Podczas najbliższej odsłony jej twórcy znów idą pod prąd. Bo w czasach kryzysu organizatorzy na scenę zapraszają topowych restauratorów i hotelarzy hedonistów. Ludzi, którzy – na przekór czasom – korzystają z życia i cieszą się codziennością jak mało kto. Na konferencji pojawią się m.in. Carlos Henriques z helsińskiej Restaurant Nolla i Magda Gessler. Swoimi hedonistycznymi daniami i opowieściami częstować będą wybitni szefowie kuchni, a wśród nich David Gaboriaud i Tomasz Łagowski z Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere. Po raz pierwszy na żywo będzie można posłuchać bohaterów „Kuchennych rewolucji”. Wszyscy spotkają się po to, aby jeść, pić, świętować, ale też rozmawiać o tym, jak przetrwać kryzys i utrzymać biznes na powierzchni.

Fot. Materiały prasowe

Wydarzenie będzie podzielone na dwie części. Pierwsza to panele dyskusyjne połączone z for datingiem, w trakcie którego zaprezentuje się m.in. top 10 restauratorów i hotelarzy hedonistów. Podczas drugiej części wydarzenia – wieczornego koktajlu – uczestnicy poznają nazwisko zwycięzcy – Top Hedonisty. Nie zabraknie hedonistycznych degustacji dań i drinków.

Udział w konferencji, degustacjach i wieczornym koktajlu jest bezpłatny dla restauratorów i pracowników gastronomii po wcześniejszej rejestracji. Dla producentów, sprzedawców, dostawców produktów i usług dla branży HoReCa oraz pozostałych przedstawicieli rynku gastronomicznego bilety wstępu kosztują 120 zł (udział w wydarzeniu online) oraz 250 zł (wydarzenie stacjonarne). Rejestrację oraz szczegółowy program wydarzenia można znaleźć na stronie internetowej Made For Restaurant.

Natalia Jeziorek
  1. Styl życia
  2. Kulinaria
  3. Konferencja Made For Restaurant: Hedoniści w czasach kryzysu
Proszę czekać..
Zamknij