Czym jest prawdziwy hedonizm? I czy wypada być hedonistą w dobie kryzysu? Organizatorzy konferencji Made For Restaurant przekonują, że nie tylko można, a wręcz trzeba. I na scenę zapraszają topowych restauratorów i hotelarzy.
– Hedonizm jest nam niezbędny, żeby naładować akumulatory. Wszyscy obecnie przeżywamy szalenie trudny moment, dlatego ludzie jeszcze bardziej potrzebują odpoczynku i radości. Nasza branża powinna się nauczyć tak funkcjonować we współczesnych realiach, żeby gości było na tę radość stać. Jakie mamy możliwości stworzenia hedonistycznych doświadczeń naszym gościom? Co jest możliwe w momencie, gdy rachunek za prąd urósł trzydziestokrotnie? Mimo że Made For Restaurant będzie radosny i przeplatany poczęstunkami od najlepszych szefów kuchni oraz drinkami od najlepszych barmanów, tematy, którymi się zajmie, będą tę przyjemność równoważyły – zapowiada Agnieszka Małkiewicz, prezeska zarządu FOR Solutions, organizatorka konferencji, podczas której 24 października w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie spotkają się najważniejsi przedstawiciele branży.
Made For Restaurant to, jak przekonują organizatorzy wydarzenia, najciekawsza i najbardziej niekonwencjonalna konferencja branży gastronomicznej w Polsce. Podczas najbliższej odsłony jej twórcy znów idą pod prąd. Bo w czasach kryzysu organizatorzy na scenę zapraszają topowych restauratorów i hotelarzy hedonistów. Ludzi, którzy – na przekór czasom – korzystają z życia i cieszą się codziennością jak mało kto. Na konferencji pojawią się m.in. Carlos Henriques z helsińskiej Restaurant Nolla i Magda Gessler. Swoimi hedonistycznymi daniami i opowieściami częstować będą wybitni szefowie kuchni, a wśród nich David Gaboriaud i Tomasz Łagowski z Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere. Po raz pierwszy na żywo będzie można posłuchać bohaterów „Kuchennych rewolucji”. Wszyscy spotkają się po to, aby jeść, pić, świętować, ale też rozmawiać o tym, jak przetrwać kryzys i utrzymać biznes na powierzchni.
Wydarzenie będzie podzielone na dwie części. Pierwsza to panele dyskusyjne połączone z for datingiem, w trakcie którego zaprezentuje się m.in. top 10 restauratorów i hotelarzy hedonistów. Podczas drugiej części wydarzenia – wieczornego koktajlu – uczestnicy poznają nazwisko zwycięzcy – Top Hedonisty. Nie zabraknie hedonistycznych degustacji dań i drinków.
Udział w konferencji, degustacjach i wieczornym koktajlu jest bezpłatny dla restauratorów i pracowników gastronomii po wcześniejszej rejestracji. Dla producentów, sprzedawców, dostawców produktów i usług dla branży HoReCa oraz pozostałych przedstawicieli rynku gastronomicznego bilety wstępu kosztują 120 zł (udział w wydarzeniu online) oraz 250 zł (wydarzenie stacjonarne). Rejestrację oraz szczegółowy program wydarzenia można znaleźć na stronie internetowej Made For Restaurant.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.