„Ponieważ jesteś tego warta” – stworzone w latach 70. hasło reklamowe L’Oréal Paris wciąż nie traci na aktualności. Daje kobietom wsparcie, zachęca do bycia sobą i realizacji własnych marzeń. Z okazji 50-lecia słynnego sloganu wraz z marką L’Oréal Paris zapraszamy do udziału w wyjątkowym konkursie. Do wygrania publikacja w papierowej oraz internetowej wersji „Vogue Polska”.
Dokładnie 50 lat temu, w 1971 roku, 23-letnia copywriterka Ilon Specht stworzyła dla L’Oréal Paris slogan reklamowy. Oparta na nim kampania francuskiej marki była przełomowa, bo dosłownie i w przenośni oddawała głos kobietom. Słowa „Ponieważ jesteś tego warta” wypowiadała kobieta, co w zdominowanym przez męską narrację świecie było niespotykane. Tym samym reklama L’Oréal Paris poświęcona farbom do włosów Préférence wpisała się w społeczne nastroje lat 70., kiedy kobiety pragnęły przestać być niewidzialne.
Przełomowe hasło zostało do dziś przetłumaczone na 40 języków, wypowiadały je największe gwiazdy. Siła kilku prostych słów dała kobietom na całym świecie wsparcie, by niezależnie od oczekiwań innych i społecznej presji pozostać sobą. Entuzjastyczne przyjęcie sloganu stało się dla marki L’Oréal Paris motorem napędowym do tego, by jeszcze uważniej wsłuchiwać się w potrzeby kobiet i oddać im głos. Dlatego dziś L’Oréal Paris świętuje jubileusz hasła, nie tylko wspominając przeszłość, ale przede wszystkim pragnąć ulepszyć rzeczywistość kobiet. Bo szklane sufity dla wielu z nas wciąż trzymają się mocno. Odnajdywanie niezależności w działaniu i myśleniu, dawanie sobie prawa do bycia sobą i realizowania wyłączenie własnej wizji siebie to tematy, które cały czas żywo dotykają kobiety na całym świecie. Wierzymy jednak, że wzajemne wsparcie i możliwość przejrzenia się w czyjejś historii, która wydaje się siostrzano podobna do naszej, to coś, co potrafi nas zmotywować do zawalczenia o siebie. Dlatego w ramach jubileuszowej kampanii „Ponieważ jesteś tego warta” L’Oréal Paris wdraża aktywności przygotowane przez kobiety dla kobiet.
Konkurs „Moja odwaga, moja historia”
Choć w ciągu dekad wiele się zmieniło, hasło reklamowe i to, co za nim stoi, wciąż rezonuje. Dlatego wraz z marką L’Oréal Paris zapraszamy do udziału w konkursie „Moja odwaga, moja historia”.
Konkurs kierujemy do kobiet i dziewczyn, które skończyły 18 lat. Chcemy, aby pokazały nam, co hasło „Ponieważ jesteś tego warta” znaczy dziś dla Polek. Pragniemy, aby się w nim przejrzały. By nauczyły się afirmować siebie i doceniać się za wielkie rzeczy, do których na co dzień są zdolne. Dlatego zachęcamy Was do podzielenia się z nami i ze światem swoimi historiami.
Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
Powiedzcie nam, jak interpretujecie odwagę. Czym jest dla Was pewność siebie? Skąd czerpiecie poczucie własnej wartości? Czy źródło tej dumy tkwi w życiu zawodowym, prywatnym, a może w połączeniu tych dwóch sfer? Jaki swój gest czy decyzję same byście doceniły? Napiszcie o tym, z czego cieszycie się na tyle, że pragniecie o tym powiedzieć głośno. Pokażcie historie, które staną się inspiracją dla innych kobiet. A my najlepsze prace opublikujemy w papierowym wydaniu „Vogue Polska” oraz na stronie Vogue.pl.
Zgłoszenia o długości od 3 do 5 tys. znaków ze spacjami możecie nadsyłać za pośrednictwem formularza zamieszczonego poniżej.
Regulamin konkursu dostępny pod linkiem.
Na zgłoszenia czekamy do godz. 23.59 30 czerwca 2021 r.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.