Krem z filtrem Algodrops Satin SPF 50+ marki Sensum Mare chroni przed promieniowaniem UV i fotostarzeniem skóry. Promocji kosmetyku towarzyszy kampania edukacyjna prowadzona ze Stowarzyszeniem Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma.
– Nasze kosmetyki tworzymy w oparciu o najlepsze składniki pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Receptury opieramy w dużej mierze o składniki pochodzące z mórz i oceanów, co wyróżnia naszą markę̨ na rynku. Stawiamy również̇ wysoko poprzeczkę̨ w zakresie komunikacji marketingowej, tworząc inicjatywy jako marka zaangażowana społecznie – mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel marki.
Najnowszym projektem Sensum Mare jest kampania edukacyjna „Twoja skóra gotowa na lata”, która została zainicjowana wraz z premierą nowej odsłony kultowego SPF marki – Algodrops Satin. Nawiązanie strategicznej współpracy ze Stowarzyszeniem Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma oznacza też wsparcie finansowe:
– Będziemy przekazywać 5 proc. zysku ze sprzedaży produktu w naszym sklepie online na działania statutowe Stowarzyszenia Sarcoma – poinformował Maciej Tęsiorowski, również współwłaściciel Sensum Mare.
Z kolei na premierowym wydarzeniu w ogrodach Villi Foksal w Warszawie można było przebadać znamiona w mobilnym gabinecie zwanym #FuraZdrowia. Około 60 osób skorzystało z bezpłatnego badania znamion przez chirurga onkologa.
Kosmetyki marki dostępne są na stronie Kontigo, Douglas Polska i Super-Pharm Polska, a od niedawna produkty marki można kupić również stacjonarnie w ponad 30 wybranych punktach tej sieci, na półce „Trendy”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.