L’Oréal Professionnel Hair Space: największe wydarzenie fryzjerskie tego roku

Najgorętsze trendy, wyjątkowy gość i najnowsze techniki koloryzacji. W niedzielę 6 kwietnia Warszawa stała się stolicą światowego fryzjerstwa za sprawą Hair Space – największego w branży wydarzenia tego roku, zorganizowanego przez markę L’Oréal Professionnel.
L’Oréal Professionnel powstała dla oraz we współpracy z fryzjerami – to właśnie ich potrzeby oraz opinia są dla marki najważniejsze. Nie inaczej było w przypadku L’Oréal Professionnel Hair Space – największego fryzjerskiego wydarzenia tego roku. Uświetniła je obecność wyjątkowego gościa – Marlona Hawkinsa, który pokazał nowe techniki koloryzacji odnoszące się do najgorętszych, aktualnych trendów. Część wieczorną uświetnił z kolei spektakularny pokaz fryzjerski z udziałem 16 artystów z Polski i krajów bałtyckich. A produktową gwiazdą wydarzenia była nowa gama pielęgnacyjna: Vitamino Color Spectrum.

Siła doświadczenia marki L’Oréal Professionnel
Wydarzenie L’Oréal Professionnel Hair Space zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana była do fryzjerów. Z kolei druga, oficjalna, skupiała się na pokazie fryzjerskim przeznaczonym również dla influencerów i mediów. Wieczór rozpoczął warsztat w formule Look & Learn, poprowadzony przez uznanego artystę Marlona Hawkinsa. Wicemistrz świata w Style & Colour Trophy oraz finalista Creative Head „Visionary” wprowadził gości w najnowsze trendy oraz innowacje w branży. Nieco później uczestnicy mogli wysłuchać poprowadzonego przez Wojciecha Herrę wykładu motywacyjnego dotyczącego biznesu fryzjerskiego.
W drugiej części wydarzenia swoją wiedzę i umiejętności zaprezentował także zespół Master Artystów marki L’Oréal Professionnel. W jego skład wchodzą: Jacek Rybacki, Jadwiga Bugaj, Marlena Błasik, Tomasz Stuglik, Tomasz Marut, Arkadiusz Bereś, Agnieszka Kawa, Sławomir Suder. Wystąpiło też grono Lokalnych Artystów w składzie Martyna Bieniek, Daniel Stolarski, Oksana Kubiliené, Renāte Košanska, a także Piotr Hull z Młodymi Talentami – Szymonem Cynderą, Alex Kubacką i Anną Miką, którym marka L’Oréal Professionnel pomaga w rozwoju. Dwie części artystyczne zostały wyreżyserowane przez Macieja Majznera, choreografa pokazów mody. Spektakl był dowodem na siłę i magię sceny fryzjerskiej oraz inspiracją do eksperymentowania i wyrażania siebie poprzez stylizację włosów. Jeden z aktów został zaprojektowany i wyreżyserowany przez Piotra Hulla, który wraz z gronem młodych talentów przedstawił własną interpretację marki.

Najnowsza gama produktów Vitamino Color Spectrum
Marka L’Oréal Professionnel oferuje profesjonalne doświadczenie w sektorze beauty, oparte na ponad 110 latach wiedzy i wsparcia dla branży fryzjerskiej. Jako historyczny lider wśród profesjonalnych marek fryzjerskich na świecie jest partnerem 1,5 miliona stylistów w ponad 300 tysiącach salonów. Nic więc dziwnego, że L’Oréal Professionnel słynie w branży z profesjonalizmu oraz innowacji. Tym razem marka znów pokazała, jak ważny jest dla niej rozwój.
Podczas wydarzenia Hair Space w specjalnej strefie VIP została zaprezentowana najnowsza gama produktów L’Oréal Professionnel, Vitamino Color Spectrum. Seria zawiera w sobie innowacyjne, wcześniej niewykorzystywane połączenie składników – kwas ferulowy oraz 2,5% kwasu cytrynowego. Wnikają one głęboko w strukturę włosa, pozwalając zachować wielowymiarowy kolor z dnia koloryzacji aż do 100 dni. Nowa seria składa się ze specjalnej, czteroetapowej pielęgnacji, stworzonej we współpracy z najlepszymi profesjonalistami z branży fryzjerskiej.
Fryzjerstwo to dziś prawdziwa sztuka – chyba nikt już w to nie wątpi. A po raz kolejny można było się o tym przekonać podczas wydarzenia L’Oréal Professionnel Hair Space.












Zaloguj się, aby zostawić komentarz.