Land Rover, brytyjski producent samochodów jako partner strategiczny PGA Polska, był obecny podczas czterech turniejów golfa: w Szczecinie, Olsztynie, Wrocławiu i Warszawie.
PGA Polska, czyli Stowarzyszenie Zawodowego Golfa skupia trenerów i instruktorów golfa oraz zawodowych graczy. W ramach swojej misji popularyzuje tę uznawaną za elitarną dziedzinę sportu, wdraża najwyższe standardy w edukacji, podnosi poziom rywalizacji sportowej oraz reprezentuje wartości etyczne, które wynikają z tradycji i historii golfa. W sezonie zwieńczonym rozegranym w połowie września turniejem na Polu Lisia Polana, partnerem strategicznym PGA Polska była marka Land Rover.
Na każdym z wydarzeń – w Szczecinie, Olsztynie, Wrocławiu i Warszawie – brytyjski producent samochodów pojawiał się z samochodami testowymi, oddawanymi do dyspozycji zawodników, zaproszonych gości oraz przedstawicieli mediów. Na ostatnim z turniejów, Land Rover zorganizował też Akademię Golfa, której jednym z trenerów był Adrian Meronk – najlepszy polski oraz jeden z najlepszych golfistów na świecie, ambasador marki.
– Bardzo cieszę się, że w tym sezonie udało nam się nawiązać współpracę z PGA Polska. Dla nas to naturalne połączenie pięknego sportu wywodzącego się z Anglii, zdobywającego w Polsce coraz szersze grono wielbicieli, z legendarnymi i wyjątkowymi brytyjskimi samochodami. Zarówno filozofia tego sportu, jak i jego wartości są nam bliskie, dlatego postawiliśmy też na najlepszego golfistę w kraju. Widzimy ogromny potencjał w tej współpracy, dlatego już teraz myślimy o wzmocnieniu naszej obecności w przyszłorocznym cyklu turniejów – zapowiada Łukasz Goździor, dyrektor marketingu Inchcape JLR Poland.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.