Premierowo na Vogue.pl: Letnia kampania HIBOU
Surowy pejzaż kalifornijskiej plaży oraz pastelowe odcienie wakacyjnych zachodów słońca przelane na bawełniane bluzy, szorty z wysokim stanem i bieliźniane komplety. – W najnowszej kampanii udało nam się uwiecznić wszystko to, za czym tęsknimy najbardziej – wolność, podróże, a przede wszystkim, szczęście – mówi Kasia Kander Wojnicka, założycielka HIBOU.
U podstaw polskiej marki HIBOU leży wygoda. W tym sezonie kapsułową paletę modeli poszerza o kolejne kroje: krótkie topy, podwinięte szorty oraz dopasowane t-shirty z wysokiej jakości bawełny. Do butików trafią także bieliźniane komplety na szerokiej gumce oraz niezbędnik wakacyjnych eskapad – bucket hat uszyty z tkaniny frotte. Latem Kasia Kander Wojnicka wprowadza także słoneczne kolory: od rozbielonej cytryny przez mleczną miętę po róż malinowego jogurtu.
Kampania zrealizowana u wybrzeży kalifornijskiej plaży jest efektem artystycznego dialogu fotografki Soni Szóstak, stylistki Karoliny Gruszeckiej oraz modelki Charlie Schroeder. – To pocztówka z wakacji naszych marzeń – mówi założycielka marki.
Wszystkie materiały użyte w kolekcji sunrise ’21 posiadają certyfikaty Oeko-Tex Standard 100 lub GOTS poświadczające o naturalności włókien.
Zdjęcia: Sonia Szóstak
Modelka: Charlie Schroeder / The Industry
Stylizacja: Karolina Gruszecka