Nowej kolekcji Levi’s towarzyszą dwie inspirujące inicjatywy: premiera filmu tanecznego oraz globalny casting #LevisOpenCall. Pasja i nieograniczone możliwości wyrazu to główny przekaz tegorocznej kampanii.
Levi’s prezentuje kolejną odsłonę globalnej kampanii Live in Levi’s, której głównym założeniem jest angażowanie i aktywizowanie społeczności odbiorców. W tym roku marka stawia na inspirujący film taneczny i ogłasza casting do teledysku Kaytranady.
Od początku istnienia Levi’s identyfikuje się z hasłami takimi jak postęp, ruch, innowacja. Kultowe ubrania towarzyszą osobom, które rozwijają swoje pasje i zainteresowania. Tegoroczna edycja jest nie tylko wyrazem uznania dla historii marki, ale też zaproszeniem do współtworzenia przyszłości.
W ramach kampanii powstała koncepcja kreatywna, której sercem jest film „The Floor Is Yours”. Marka do realizacji wideo zaprosiła reżysera Omara Jonesa oraz choreografa Sherriego Silvera. Za pomocą obrazu opowiadają historię grupy przyjaciół, których od pełnego konwencji świata może uratować tylko ruch oraz odwaga. Taniec, będący głównym motywem tegorocznej kampanii, jest metaforą życia. Wszystko podkreśla nowa kolekcja Levi’s. Ubrania dają swobodę ruchu i komponują się z dynamiką tańca.
Idąc o krok dalej, Levi’s otwiera casting #LevisOpenCall. Inicjatywa dla pasjonatów aktywności fizycznej i tańca to okazja, aby stać się częścią nowego teledysku DJ-a i producenta Kaytranady. Chęć do udziału w projekcie może zgłosić każdy, niezależnie od wieku, pochodzenia czy doświadczenia. – Kampania Live in Levi’s na rok 2024 jest całkowicie poświęcona promowaniu ludzi, którzy robią rzeczy na swój własny sposób i pchają kulturę do przodu – podkreśla Kenny Mitchell, dyrektor ds. marketingu marki Levi’s w Levi Strauss & Co.
Szczegółowe informacje na temat castingu dostępne są na stronie internetowej marki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.