
Elegancka biżuteria potrafi każdą stylizację wznieść na wyższy poziom. Luksusowa marka Cartier zaprosiła do współpracy aktorkę Lily Collins, gwiazdę serialu „Emily w Paryżu”. Wspólnie pokazali, co to znaczy prawdziwy francuski szyk.
Cartier – marka, która na rynku jubilerskim istnieje już od niemalże 200 lat – uznawany jest za kwintesencję paryskiego szyku i elegancji. Współpracowały z nim już takie gwiazdy, jak Elle Fanning, Paul Mescal czy Vanessa Kirby. W najnowszej kampanii, na jesień-zimę 2024-2025, wystąpiła Lily Collins, znana z uwielbianego serialu „Emily w Paryżu”.

Zjawiskowa Lily Collins pokazuje, na czym polega francuski styl
W kampanii Cartiera Lily Collins pokazuje, czym jest paryski styl. Aktorka pozuje w stylizacjach, w których dominują typowe francuskie kolory: czerń, biel, granat i oczywiście czerwień, a także wzory – paski. Gwiazda łączy też szpilki ze skarpetkami, a na jednym ze zdjęć siedzi na wiklinowych krzesłach, które są charakterystycznym elementem francuskich bistro. Niezbędnym elementem jej looków są mieniące się, złote i diamentowe dodatki w postaci biżuterii Cartiera.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.