
Moët & Chandon po raz kolejny łączy siły z ikoną popkultury, by stworzyć wyjątkową kolekcję. Nowa współpraca marki z Pharrellem Williamsem zaprasza do celebracji urodzin w niepowtarzalnym stylu i koncentruje się na radości dzielenia się chwilami z bliskimi.
Limitowana edycja Moët & Chandon x Pharrell Williams, dostępna od 1 marca, łączy ponadczasową elegancję francuskiej marki z kreatywnością jednego z najbardziej cenionych artystów naszych czasów. Inspiracją do nowej współpracy stała się idea urodzin.
Projekty limitowanych butelek Moët & Chandon x Pharrell Williams to prawdziwe dzieła sztuki. Kolorystyka nawiązuje do klasycznej elegancji, a detale, takie jak perłowe napisy i unikatowy monogram Pharrella Williamsa, dodają im nowoczesnego charakteru. Wisienką na torcie jest motyw The Bow Creation – krawat w formie kokardy, którego historia sięga aż 1889 roku, czyli samych początków marki. Co więcej, luksusową kokardę można odpiąć i nosić jako broszkę.
W kolekcji znajdziemy butelki Brut Impérial oraz Nectar Impérial Rosé w odcieniach złota, granatu, czerwieni i bieli. A najbardziej ekskluzywnym elementem kolekcji jest trzylitrowa butelka Jeroboam pokryta chromem i ręcznie zdobiona 7310 perłami. Każda z 30 numerowanych butelek posiada broszkę wysadzaną klejnotami, której stworzenie zajęło 300 godzin pracy rzemieślników.
Premierze kolekcji towarzyszy wyjątkowa kampania, w której Pharrell i jego przyjaciele celebrują urodziny w sercu Paryża. – Dla mnie najlepsze urodziny zawsze mają w sobie poczucie ciepła. Dobre towarzystwo, oczywiście – najbliżsi przyjaciele i rodzina, z którymi czujesz się jak w domu. Dobre jedzenie, coś, co sprawia, że czujesz się jak na wyjątkowej okazji. Nie wspominając o wspaniałej muzyce i butelce Moët & Chandon – podkreśla artysta. To historia o radości dzielenia się chwilami z bliskimi, gdzie najważniejsze nie są prezenty, ale ludzie, którzy są obok.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.