Francuski dom winiarski łączy siły z marką AMBUSH. Dochody ze sprzedaży limitowanej edycji trunku zostaną przeznaczone na cele charytatywne.
Moët & Chandon, którego historia sięga 1743 roku, nawiązał współpracę z Yoon Ahn, założycielką i dyrektorką artystyczną AMBUSH. Owocem twórczego dialogu jest limitowana edycja butelek szampana. – Byłam niezwykle podekscytowana, dostając carte blanche w kwestii projektu butelki Moët Impérial. To ogromne wyzwanie zważywszy na jej kultowość i charakterystyczną estetykę – mówi Yoon.
Część zysków ze sprzedaży trunku zostanie przekazana na rzecz organizacji charytatywnej World Land Trust, zajmującej się ochroną zagrożonych siedlisk przyrodniczych. Wspólny projekt jest o tyle ciekawy, że kultową butelkę Moët Impérial po raz pierwszy zreinterpretował artysta.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.