Kolekcja „My Hair My Art” Neboa: pielęgnacja inspirowana modą
Choć pomysł kolekcjonowania opakowań kosmetyków może być zaskakujący, marka Neboa udowadnia, że sztuka nie musi ograniczać się wyłącznie do płótna. Kolejnym efektem współpracy z duetem Paprocki Brzozowski jest limitowana kolekcja butelek ozdobionych rysunkami projektantów. Każda butelka to małe dzieło sztuki, które można dodać do swojej kolekcji, tworząc prawdziwie artystyczną atmosferę w domowej łazience.
Jak stworzyć produkt, który przyciągnie uwagę klienta? Kluczowym elementem strategii marketingowej każdej marki kosmetycznej jest opakowanie. Buduje pierwsze wrażenie i przekłada się na to, jak konsument postrzega produkt. Dlatego tak istotne jest, aby jego design był równocześnie ergonomiczny i estetyczny. Konsumenci „kupują oczami”, a piękne opakowanie potrafi wyróżnić dany produkt na tle konkurencji. Jednak dopracowane wzornictwo to nie wszystko. Idąc o krok dalej, marki powinny zadbać o oryginalną narrację. Zamiast standardowych, masowo produkowanych opakowań konsumenci szukają tych unikalnych, za którymi stoi ciekawa historia. Storytelling tworzy bowiem emocjonalne połączenie między produktem a konsumentem. Doskonale zdaje sobie z tego marka Neboa, która właśnie zaprezentowała limitowaną kolekcję produktów do pielęgnacji włosów zaprojektowanych we współpracy z duetem Paprocki Brzozowski. Limitowana kolekcja butelek ozdobionych rysunkami projektantów „My Hair My Art” przekształca zwykłe kosmetyki w prawdziwe małe dzieła sztuki, a pielęgnację włosów w wyjątkowe doświadczenie.
Od pokazów mody po limitowane kolekcje: efekty współpracy Neboa oraz Paprocki Brzozowski nieustannie zaskakują
Miłość do sztuki i mody stała się wspólnym mianownikiem dla Neboa oraz duetu Paprocki Brzozowski. Marka od dłuższego czasu regularnie wspiera projektantów podczas pokazów mody, a ich kolaboracja z roku na rok przynosi coraz ciekawsze efekty. Zeszłoroczny okres świąteczny stał się doskonałą okazją do zorganizowania konkursu z limitowaną serią ekotoreb zaprojektowanych przez Paprocki Brzozowski. W lipcu 2024 Neboa objęła patronatem pokaz kolekcji Menu, w trakcie którego zadbano o doskonałe fryzury i pielęgnacje włosów modelek, a najnowszym efektem wspólnych działań jest kolekcja kosmetyków, która celebruje kreatywność, indywidualizm i piękno w jego najczystszej formie.
Paprocki Brzozowski to projektanci, którzy od lat zachwycają swoją kreatywnością i oryginalnymi projektami. Współpraca z Neboa pozwoliła przenieść ich twórczość na nowy, nieoczekiwany obszar – pielęgnację włosów. Charakterystyczne projekty z wizerunkami kobiet, które stały się znakiem rozpoznawczym kolekcji „My Hair My Art”, doskonale oddają eteryczność i piękno kobiecej sylwetki.
My Hair My Art: Kiedy sztuka spotyka się z pielęgnacją
Limitowane kolekcje i unikatowe opakowania produktów codziennego użytku stały się trendem. Chętnie kolekcjonujemy estetycznie zaprojektowane produkty, które nie tylko pełnią swoją podstawową funkcję, lecz także stanowią ozdobę codzienności. Dzięki takiemu podejściu między marką a konsumentem tworzy się silna więź, a produkty stają się czymś więcej niż tylko kosmetykami – stają się obiektem pożądania. Neboa doskonale wpisuje się w ten trend, oferując butelki, które można traktować jak małe dzieła sztuki.
Nie bez powodu najnowsza kolekcja produktów do włosów opatrzona jest nazwą „My Hair My Art”. To sformułowanie podkreśla ideę, że włosy mogą być traktowane jak płótno, na którym wyraża się indywidualność i kreatywność. „My Hair My Art” ma też wymiar symboliczny, bezpośrednio nawiązuje do kolekcji Paprocki Brzozowski „My Body My Art” na sezon jesień/zima 2023. Właśnie wtedy narodziła się idea współpracy z Neboa, a projekty butelek do limitowanej serii powstawały przez wiele miesięcy, będąc twórczym (i kosmetycznym) rozwinięciem motywu przewodniego modowej kolekcji.
Dopracowane wzornictwo opakowań Neboa
Na drugim miejscu zaraz za składem kosmetyku sytuuje się design, mający duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowych przez klientów. Zespół Neboa zdaje sobie z tego sprawę, dlatego od początku swojej działalności przywiązuje ogromną wagę do wyglądu opakowań. Ich ergonomiczny kształt i opływowa forma nie są przypadkowe – nawiązują do miękkości wody, co idealnie wpisuje się w filozofię marki. Motto Neboa „Respect The Nature” wyraźnie zaznacza swoją obecność nie tylko w formułach kosmetyków, które opierają się na naturalnych składnikach, lecz także w designie opakowań.
Kolekcja butelek zaprojektowanych przez Paprocki Brzozowski wnosi wzornictwo Neboa na nowy poziom. Ich charakterystyczne rysunki, które znalazły się na bokach opakowań, przedstawiają zmysłowe sylwetki kobiet z burzą włosów rozwianych przez wiatr. Rysunki pełne są delikatności i lekkości, co nadaje im wyjątkowy, eteryczny charakter. W ten sposób każda butelka z limitowanej kolekcji staje się zarówno produktem kosmetycznym, jak i elementem dekoracyjnym, którym ozdobisz domową łazienkę.
W skład kolekcji wchodzą cztery szampony i trzy odżywki, każdy więc znajdzie formułę odpowiednią do potrzeb swoich włosów
W linii znajdziemy starannie wyselekcjonowane produkty. Formuły czterech szamponów i trzech odżywek zostały dobrane tak, aby spełnić oczekiwania posiadaczek różnych typów włosów. Doskonale sprawdzą po upalnym lecie, kiedy nasze włosy spragnione są odżywienia i głębokiego oczyszczenia. Tak jak projektanci Paprocki Brzozowski potrafią dostosować swoje projekty do różnych sylwetek, tak marka Neboa dba o to, by ich produkty odpowiadały indywidualnym potrzebom włosów. Efektem tego jest kompleksowa kolekcja, która, podobnie jak różnorodność w modzie, celebruje unikalność każdej kobiety.
Zaglądamy do studia Paprocki Brzozowski, gdzie powstawała kolekcja „My Hair My Art”
Premierze kolekcji „My Hair My Art” towarzyszy wyjątkowy film. Dzięki obrazom mamy okazję zobaczyć projektantów w ich naturalnym środowisku – w pracowni, gdzie powstają jedne z najpiękniejszych kolekcji w Polsce. To również tam tworzą pomysły na projekty z wizerunkami kobiet, które ostatecznie ozdobiły butelki Neboa.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.