
PRM to społeczność twórców, wizjonerów i pasjonatów, którzy za pomocą mody opowiadają o swojej tożsamości i wrażliwości. Manifestem tego podejścia jest najnowsza strategia, Friends With Benefits, a w ramach pierwszej odsłony tej inicjatywy przedstawiono nowych ambasadorów konceptu.
Znajdujący się w Fabryce Norblina w Warszawie PRM Concept Store to idealne miejsce dla koneserów unikatowych marek, limitowanych kolekcji i ekskluzywnych projektów. Tegoroczna strategia PRM opiera się na budowaniu społeczności poprzez projekt Friends With Benefits. To współpraca z artystami, twórcami oraz osobami kształtującymi polską scenę kreatywną. Każdy ambasador wniesie do PRM coś wyjątkowego – autentyczność, energię i niekonwencjonalne spojrzenie na modę. W ten sposób marka kreuje nowy wymiar stylu, oparty na pasji i ekspresji.

20 marca w warszawskiej przestrzeni Bohema 2.8 odbyło się The Reveal, będące pierwszym etapem Friends With Benefits. To wydarzenie, współtworzone z marką adidas, było prawdziwą domówką poza domem, podczas której przedstawiono nowe twarze PRM. Linda Golińska, Konrad Martynowicz i Seba Tokarczyk to twórcy, dla których moda jest językiem komunikacji. Każdy z nich reprezentuje jeden z kluczowych filarów PRM: sztukę, design i muzykę. Linda, jako stylistka i kostiumografka, kreuje unikatowe narracje wizualne. Konrad, menedżer muzyczny, od lat kształtuje polską scenę elektroniczną, z kolei Seba, projektant i stylista, redefiniuje pojęcie mody ulicznej. – Stawiamy na budowanie otwartej, bezgranicznej społeczności, nie tylko na lokalnym, ale również międzynarodowym rynku. Naszą misją jest również promowanie polskiego krajobrazu poza jego granicami – podkreśla Kaja Wrzeszcz, dyrektorka marketingu PRM.
Nowa strategia to także zapowiedź długofalowej współpracy PRM z agencją kreatywną 2KOMA7, odpowiedzialną za działania marketingowe i PR.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.