
„Love for all” czyli limitowana kolekcja wprowadzona do sprzedaży przez COS w czerwcu, miesiącu dumy, wspiera finansowo społeczność LGBT+ w tym również osoby z doświadczeniem migranckim i uchodźczym.
Kai-Isaiah Jamal tworzy poezję performatywną, realizuje się w modelingu i działa na rzecz widoczności osób transpłciowych. SOKO to wokalistka, muzyczka oraz nagradzana aktorka, a Zipeng Zhu to artysta i dyrektor kreatywny. Każda z tych osób wpłynęła na kształt limitowanej kolekcji charytatywnej „Love for all”, która jest już dostępna w butikach COS.

Jak deklaruje marka, 100% zysków ze sprzedaży zostanie przekazanych organizacjom, które podnoszą świadomość współczesnych problemów związanych z prawami człowieka, to m.in. Kaleidoscope Trust, organizacja non-profit, która prowadzi kampanie na rzecz praw człowieka osób LGBT + w krajach, w których są dyskryminowane i Choose Love, która na całym świecie wspiera osoby z doświadczeniem migranckim i uchodźczym.

– Jesteśmy zachwyceni i zachwycone, że COS wspiera nas w tegorocznym Miesiącu Dumy. To dla nas absolutny zaszczyt, że możemy pomagać w zapewnianiu opieki i wsparcia osobom ze społeczności LGBTQIA+ w sytuacji uchodźstwa i migracji, w tym dotkniętym kryzysem w Ukrainie. Dzięki tej pięknej kampanii możemy pracować dalej. Na świecie jest tak wiele niesprawiedliwości, ale wierzymy, że, gdy wybieramy miłość dla każdego, razem czynimy świat lepszym – powiedziała Philli Boyle, założycielka Choose Love.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.