Co powiedziałabyś sobie sprzed lat? Trzy inspirujące kobiety w nowej kampanii Topestetic
Upływ czasu oznacza zmiany, ale też większe doświadczenie i mądrość. Czy gdybyśmy kiedyś wiedziały to, co wiemy dziś, bardziej wierzyłybyśmy w siebie? A może byłybyśmy dla siebie bardziej łaskawe? „Co powiedziałybyśmy sobie sprzed lat?” – takie pytanie zadaje nowa kampania marki Topestetic, której bohaterkami zostały Magdalena Różczka, Marta Wojtal i Mela Koteluk.
– Sobie sprzed lat powiedziałabym, aby naprawdę wsłuchiwać się w siebie, zaufać sobie –mówi Magdalena Różczka. – To, co nas czeka w przyszłości, powinno być wynikiem naszych decyzji. Ja zawsze słuchałam rad otoczenia, ale przesiewałam je przez własne sito. Nierzadko wszyscy uważali inaczej, ale ja robiłam po swojemu. I bardzo się z tego cieszę. Myślę, że każdy z nas ma intuicję, tylko nie każdy umie jej słuchać. W chwilach zwątpienia wyobrażam sobie siebie jako osiemdziesięciolatkę, która pyta mnie: „Spróbowałaś?”. I wiem, że muszę spróbować – dodaje aktorka.
Magdalena Różczka – niezwykle inspirująca kobieta, zawodowo aktorka, a prywatnie mama i działaczka, założycielka fundacji Ukochani – to wieloletnia przyjaciółka i ambasadorka Topestetic oraz jedna z trzech bohaterek nowej kampanii zatytułowanej „Co powiedziałabyś sobie sprzed lat?”. Za jej sprawą Topestetic – polski sklep internetowy z wyselekcjonowanymi kosmetykami znanych światowych marek – po raz kolejny zabiera nas do swojego świata. Topestetic już od ponad 11 lat działa na rzecz edukacji w zakresie prawidłowej, indywidualnie dopasowanej i przede wszystkim skutecznej pielęgnacji skóry. Misją najnowszej kampanii i jej uczestniczek jest to, aby znów zainspirować kobiety, dodając im sił i pewności siebie.
Druga bohaterka kampanii Topestetic, Marta Wojtal również jest wieloletnią przyjaciółką marki. Dziś jest uznaną fotografką, przed której obiektywem stają najznamienitsze postaci ze świata sztuki, kultury czy sportu. Ale pierwsze kroki na zawodowej drodze stawiała jako księgowa. Jak przekonuje, nie żałuje straconych lat. – Jestem wręcz bardzo wdzięczna za ten czas, dzięki temu wiem, jak wygląda życie większości ludzi. Nauczyło mnie to też ogromnego szacunku do innych, niezależnie od tego, kim są – podkreśla Marta Wojtal. – Co powiedziałabym sobie sprzed lat? Bądź cierpliwa, na wszystko potrzeba czasu – mówi bohaterka kampanii. – Dotyczy to również pielęgnacji – gdy chcemy pozbyć się przebarwień, nie wystarczy jednorazowa aplikacja kremu. Konieczne są konsekwencja i czas, na efekty możemy czekać tygodniami, miesiącami – przypomina Marta Wojtal.
Wyjątkowa kampania, wyjątkowy sklep
W nowej kampanii Topestetic „Co powiedziałabyś sobie sprzed lat” każda z bohaterek opowiada swoją własną historię, tworząc do tej opowieści scenariusz pisany własnym doświadczeniem. Ambasadorka i przyjaciółki Topestetic są bohaterkami trzech wzruszających filmów. Usłyszymy w nich słowa, które chciałyby powiedzieć młodszym wersjom siebie. Każda z tych opowieści jest niezwykle wzruszająca i choć osobista, w pewien sposób również uniwersalna. Bez wątpienia wiele z nas odnajdzie w nich cząstkę siebie. Ten autentyczny, choć momentami oczywisty przekaz, stanowi ważny głos. Za jego sprawą Topestetic pragnie dotrzeć nie tylko do dojrzalszego grona odbiorców, lecz także do ludzi młodych, z intencją, by stał się dla nich swego rodzaju drogowskazem na kolejne lata.
Oglądając te inspirujące kadry i wsłuchując się w słowa każdej z bohaterek, warto na chwilę zatrzymać się i zastanowić, co my same powiedziałybyśmy sobie kiedyś – pięć, dziesięć, piętnaście lat temu. Może byłyby to słowa o chwytaniu szans i okazji? A może zachęta do zatrzymania się na chwilę i większej uważności lub do większej spontaniczności? Ta sentymentalna podróż w czasie może zainspirować nas do zmian, ale równocześnie do tego, by z większą czułością i zrozumieniem spojrzeć na siebie dziś.
Najnowsza kampania Topestetic pokazuje też, że marka to znacznie więcej niż sklep internetowy. Klientki pokochały go za doskonałą obsługę klienta, rozumienie potrzeb każdej cery i spersonalizowane podejście: od etapu doboru kosmetyków, przez każdy najmniejszy krok w składanym zamówieniu, łącznie z próbkami kosmetyków do przetestowania. Każdy, kto choć raz korzystał z usług sklepu internetowego Topestetic, wraca tu nie tylko po same zakupy. Topestetic od lat edukuje, również w zakresie pielęgnacji skóry. Klientki mogą bezpłatnie skorzystać tam z porady doświadczonych kosmetologów – stacjonarnie w Warszawie w gabinecie Topestetic, ale również bez wychodzenia z domu przez czat na stronie sklepu, mailowo i telefonicznie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.