Czy to przedświąteczny prezent dla fanów „Harry’ego Pottera”? Dyrektor kreatywny Loewe Jonathan Anderson do najnowszej kampanii marki zaprosił wcielającą się w Minerwę McGonagall Maggie Smith. Na wiralowych fotografiach 88-letniej aktorce towarzyszą Dakota Fanning, Josh O’Connor czy Greta Lee.
Domy mody co rusz prześcigają się w pomysłach. Do promowania kolejnych kolekcji zapraszają sportowców (patrz: Serena Williams dla Gucci), na wybiegi posyłają ikony popkultury (Paris Hilton dla Versace czy domu mody Mugler), a na sesje wizerunkowe zapraszają pisarki i pisarzy, myślicieli czy ludzi słowa (Joan Didion dla Celine). Na kilka tygodni przed Gwiazdką Jonathan Anderson, piewca baśniowych kształtów, mistrz nowych technologii oraz wiralu, postanowił z kolei zrobić prezent fanom serii o Harrym Potterze, dodając do wiosenno-letniej kampanii szczyptę magii.
Wiralowa kampania Loewe z Maggie Smith
Jej czołową gwiazdą uczynił bowiem 88-letnią Maggie Smith, dwukrotną laureatkę Oscara, niezastąpioną Minerwę McGonagall z „Harry’ego Pottera”, hrabinę Violet z „Downton Abbey” i zarazem Dianę z „Suity kalifornijskiej”. Ale zdolności do hogwartowskich transmutacji musiał dostrzec również w Dakocie Fanning („Człowiek w ogniu”, „Dziewczyny z wyższych sfer”), Joshu O’Connorze („The Crown”), Grecie Lee („Russian Doll”) czy Mike’u Faiscie (Art Donaldson w wyczekiwanych „Challengers”), którzy partnerują Maggie w modowym debiucie.
88-letnia Maggie Smith, czyli Minerwa z „Harry’ego Pottera”, zamienia świat magii na świat mody
Na fotografiach autorstwa Jurgena Tellera, poskładanych niczym puzzle z fragmentów nastrojowych wnętrz, białych akcentów, plam i mody, Smith prezentuje ubrania i dodatki z nadchodzącej kolekcji Loewe. Ze zdjęć przebłyskuje kremowa sukienka o postrzępionym rąbku i monumentalne sztuczne futro o gradientowej kolorystyce. Jest satynowa koszula, bordowa saszetka Paseo i pożądana torebka Puzzle. Ale na tym nie koniec, bo portrety uśmiechniętej aktorki, podobnie jak te opatrzone ujmującym grymasem Minerwy McGonagall, są również częścią animacji z udziałem pozostałych gwiazd kampanii. Krótkie wideo swobodnie żongluje kadrami, przechodząc od ujęć przedstawiających Josha O’Connora pochylonego nad bujanym fotelem do Grety Lee zanurzonej w osuszonym basenie. W atmosferę niezwykłości (a może magii?) dodatkowo wprowadza muzyka skomponowana przez polski duet Mary Komasę i Antoniego Komasę-Łazarkiewicza.
Zobacz także
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.