Znaleziono 0 artykułów
31.01.2025

Victoria Beckham znalazła idealną małą czarną dla fanek zabudowanych sukienek

31.01.2025
Fot. Materiały prasowe

David Beckham ponownie na wielkim ekranie – tym razem jako twarz gorącej kampanii BOSS One. U jego boku nie zabrakło oczywiście rodziny i żony. Victoria Beckham w zmysłowej małej czarnej powraca do stylu Posh Spice. Skradła show Davidowi?

Zmysłowość, męskość i ekscytacja – te słowa najlepiej określają najnowszą kampanię Boss One, której twarzą jest David Beckham. Jej wczorajsza premiera w Londynie stała się wielkim wydarzeniem, przyciągającym tłumy gwiazd. W centrum uwagi znaleźli się jednak sami Beckhamowie, którzy jak zwykle zachwycili nienagannym stylem i elegancją. Obok Davida, dla którego kampania jest wielkim powrotem na szczyt, pojawiła się jego żona Victoria i trójka dzieci.

Victoria Beckham w zjawiskowej sukience

Rodzina Beckham słynie z doskonałego wyczucia stylu, nic więc dziwnego, że i tym razem nie zawiodła oczekiwań. Najwięcej uwagi skradła Victoria, która miała na sobie nietypową naked dress. Suknia składała się z dwóch części – górna warstwa z prześwitującego materiału z ozdobnym wzorem i rozcięciami na ramionach nadawała jej zmysłowości, a zwiewna spódnica podkreślała talię. Do stylizacji dobrała przezroczyste szpilki, które eksponowały jej perfekcyjny różowy pedicure. Delikatny makijaż i naturalne loki dodawały Victorii dziewczęcego wdzięku, a wisienką na torcie był imponujących rozmiarów pierścionek z diamentem, który błyszczał na każdym zdjęciu.

Fot. Materiały prasowe

David Beckham i jego cekinowy akcent

Główny bohater wieczoru postawił na klasykę w nowoczesnym wydaniu. W czarnym smokingu wyglądał niezwykle elegancko, ale jego stylizacja nabrała charakteru dzięki jednemu, nieoczywistemu dodatkowi: cekinowemu krawatowi, który przełamał formalny ton. Biły od niego pewność siebie i zadowolenie, co nie dziwi w kontekście entuzjastycznego odbioru kampanii BOSS ONE Bodywear.

Fot. Materiały prasowe

Dzieci Beckhamów – różnorodność stylu

Na premierze kampanii Davida wspierały też jego młodsze dzieci: synowie – 22-letni Romeo i 19-letni Cruz – oraz najmłodsza, 13-letnia córka Harper. Każde z nich wprowadziło do rodzinnego wizerunku coś wyjątkowego, podkreślając przy tym swój indywidualny styl. Harper olśniła elegancką satynową sukienką, Romeo upodobnił się wyglądem do taty, a Cruz postawił na swobodę.

Fot. Materiały prasowe

Hipnotyzujący klip

Kulminacyjnym momentem wieczoru była prezentacja dwuminutowego klipu promującego BOSS ONE, wyreżyserowanego przez Merta & Marcusa. W spocie David Beckham pozuje w klasycznych czarnych bokserkach, wcielając się w postać silnego, nowoczesnego mężczyzny w miejskiej dżungli. Kampania zgodnie z estetyką marki łączy w sobie surowość i zmysłowość, tworząc obraz męskości w nowoczesnym wydaniu.

 

Znani goście na premierze

Premiera kampanii przyciągnęła wiele znanych nazwisk. Na wydarzeniu pojawili się m.in. aktor Luke Newton i uznany szef kuchni Gordon Ramsay, którzy dopełnili atmosfery światowego blichtru i luksusu.

Luke Newton (Fot. Materiały prasowe)

 

Aurelia Obrochta
  1. Moda
  2. Zjawisko
  3. Victoria Beckham znalazła idealną małą czarną dla fanek zabudowanych sukienek
Proszę czekać..
Zamknij