BMW napędza kreatywność
Marka BMW, znana ze wsparcia dla przedstawicieli różnych dziedzin sztuki, tym razem postanowiła zainspirować do działania osoby z branży kreatywnej. Polski oddział BMW startuje z pierwszą edycją internetowego festiwalu kreatywności „BMW Kreatywne Jazdy”.
Podczas internetowego festiwalu zaproszeni artyści opowiedzą o kreatywności, procesie twórczym i sposobach na poszukiwanie inspiracji. W krótkometrażowych formach filmowych zobaczymy muzyków Monikę Brodkę i Krzysztofa Zalewskiego, aktora Macieja Musiałowskiego, śpiewaka operowego Jakuba Józefa Orlińskiego i duet fotografów Kulesza i Pik.
– Nasi przyjaciele marki to osoby, których twórczość jest wybitna i napędza naszą kreatywność. Dzięki nim jesteśmy w stanie zrealizować główne założenie projektu „BMW Kreatywne Jazdy”, czyli inspirować i stymulować młodych ludzi do życia z wykorzystaniem swojego kreatywnego potencjału – mówi Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW Polska.
Masterclassy to tylko wisienka na torcie – podczas festiwalu branża kreatywna miała okazję pokazać się z najlepszej strony, biorąc udział w konkursie w trzech kategoriach: plakat, wideo intro oraz dżingiel. W każdej z nich do wygrania jest 10 tys. zł, zwycięzcy będą też mogli przez miesiąc prowadzić samochód BMW. Przewodniczącymi jury w poszczególnych kategoriach są współzałożyciel magazynu „Label” Paweł Rafa, muzyk Krzysztof Zalewski i reżyser Michał Korzewski z domu produkcyjnego Papaya Films. Już teraz można obejrzeć zgłoszone prace i oddać swój głos - festiwal potrwa do 9 czerwca. Więcej informacji, w tym wyniki konkursu, znajdziemy na stronie www.bmwkreatywnejazdy.pl
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.