CCC ma nowego brand hero. Fuzzy jest wygenerowanym w 3D, pomocnym i roztańczonym przyjacielem klientów marki. Zaprezentuje najgorętsze oferty podczas Black Week i najnowsze trendy, pomagając w zakupach online.
CCC podąża za technologicznymi trendami. Fuzzy, nowa maskotka marki nie tylko tańczy i mówi, ale przede wszystkim jest doradcą i asystentem klientów CCC. Towarzyszy im przez całe zakupy – podpowiada, jak znaleźć i wykorzystać najatrakcyjniejsze rabaty podczas Black Week. Na messengerze CCC można z nim porozmawiać, czyniąc go swoim osobistym stylistą i modowym ekspertem.
Fuzzy pojawił się także na muralu w centrum Warszawy. W innych miastach zostały rozwieszone plakaty z kodem QR, po zeskanowaniu którego zostajemy przeniesieni do wirtualnej rzeczywistości prezentującej produkty z oferty CCC.
Autorem Fuzzy’ego jest Ken Kelleher. Amerykański rzeźbiarz łączy futurystyczne formy z angażującymi instalacjami w przestrzeni publicznej. Jego nowatorskie formy 3D odważnie współtworzą świat NFT’s – niewymienialnych tokenów, cyberwaluty, która coraz śmielej wkracza do rzeczywistości.
CCC to sieć, w której ofercie można znaleźć obuwie i dodatki takich marek, jak Lasocki, Gino Rossi, Jenny Fairy, DeeZee, ADIDAS, Converse, czy Vans. Kupować je można w sklepach stacjonarnych i online na stronach ccc.eu, e-obuwie i Modivo. CCC ma ponad 1200 salonów, głównie w krajach Unii Europejskiej.
Firma zdobyła liczne nagrody i wyróżnienia, m.in: I miejsce w rankingu Giełdowa Spółka Roku 2014, Orzeł Wprost 2018 w kategorii Lider Biznesu, Best in cross-border w konkursie e-Commerce Polska Awards 2020, Dyrektor e-Commerce Roku 2020.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.