Marka M&M’s promuje inkluzywność, biorąc udział w kampanii „Filary Tolerancji”
Ruszyła promująca inkluzywność kampania „Filary Tolerancji”. Partnerem tej inicjatywy została marka M&M’s, która ufundowała instalację artystyczną w centrum Warszawy.
Według raportu „Unia równości. Między założeniami a rzeczywistością”, przygotowanego na zlecenie Przedstawicielstwa KE w Polsce, Patrona Kampanii „Filary Tolerancji”, Polska walczy z dyskryminacją. Tempo zmian jest jednak znacząco niższe niż w pozostałych krajach UE -–pod względem równości płci plasujemy się na 18. miejscu wśród państw wspólnoty.
Marka M&M’S od lat wspiera różnorodność na całym świecie. Celem tej współpracy jest wzmocnienie tolerancji w społeczeństwie. Nowa instalacja składa się z podświetlanych filarów z wizerunkami ambasadorów kampanii, m.in. Julii Wieniawy i Macieja Stuhra, których wypowiedzi można wysłuchać, skanując kod QR. W ramach akcji powstał również kolorowy mural „Wszystkie kolory zabawy”.
M&M’s® pomaga walczyć o tolerancję na całym świecie
Inicjatorem kampanii jest Big Idea Promotions przy wsparciu Kampanii Przeciwko Homofobii, natomiast patronat honorowy objęła Ministra Równości Katarzyna Kotula. M&M’s wspiera kampanię jako część misji, której celem jest zwiększenie poczucia przynależności u 10 milionów ludzi na całym świecie do 2025 roku. W tym celu powstał M&M’S® FUNd oferujący mentoring, inicjatywy i wsparcie finansowe w przestrzeni artystycznej oraz rozrywkowej. Dwa lata temu marka powołała do życia Radę Doradczą M&M’S® FUNd. W jej skład wchodzą eksperci wspomagający globalne działania marki w zakresie różnorodności i inkluzywności. M&M’S® nawiązał również współpracę z GLAAD, największą na świecie organizacją wspierającą media LGBT+.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.