Śniadanie architektów z marką Paradyż
Jak odczytywać kolor sezonu? Jak rozpoznać, co jest chwilową tendencją, a co silnym trendem? Jak szukać nieoczywistych inspiracji w modzie? Przy okazji uroczystego śniadania zorganizowanego przez markę Paradyż stylistka „Vogue Polska” Katarzyna Mioduska spotkała się z architektami, żeby podzielić się swoimi obserwacjami i doświadczeniem z pracy nad modowymi edytorialami.
Pierwsze wydarzenie z cyklu zaplanowanego przez markę Paradyż, któremu patronuje „Vogue Polska Living”, odbyło się w Salonie Łazienek JETA w Wejherowie. Poza spotkaniem z Katarzyną Mioduską goście mieli też okazję zobaczyć zastosowanie nowej kolekcji ceramiki Paradyż – MONPELLI – w ciekawych aranżacjach.
Marka Paradyż szeroko angażuje się w różne działania na rzecz designu i sztuki – jest też partnerem Pawilonu Polskiego na tegorocznym Biennale w Wenecji. Praca „Repeat after Me II”, stworzona przez ukraiński kolektyw Open Group we współpracy z polską kuratorką Martą Czyż, opowiada o doświadczeniu trwającej wojny. – Nie możemy być ślepi na otaczającą nas rzeczywistość. A odpowiedzialność jest w biznesie podstawową wartością. Z jednej strony chcemy więc wspierać projekty, które subtelnym językiem sztuki opisują ważne dla społeczeństwa procesy, a z drugiej odczytujemy w tej pracy doświadczenie wielu naszych partnerów biznesowych i pracowników – mówi Anna Tępińska-Marcinek, współwłaścicielka marki.
1/24 Magdalena Frączak (JETA), Adam Tępiński, Agata Brodzka
2/24 Monika Szczepańska-Rejch, Kasia Mioduska „Vogue Polska”, Łukasz Kędzior
3/24 Śniadanie
4/24 Projektanci i architekci
5/24 „Vogue Polska Living” – partner wydarzenia
6/24 Projektanci i architekci
Projektanci
i architekci
7/24 Aranżacja łazienki na bazie kolekcji MONPELLI marki Paradyż
8/24 Projektanci i architekci
9/24 Samsung – partner wydarzenia
Samsung
– partner wydarzenia
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.