Oto powrót z tarczą. Marka Rage Age, po tym jak na chwilę zniknęła z rynku, wraca do gry w świetnym stylu. Prezentuje świeżą, energetyczną kolekcję na wiosnę-lato 2022 na światowym poziomie (w kampanii występuje Irina Shayk) i okazuje wsparcie potrzebującym, przekazując dochód ze sprzedaży w dniu premiery kampanii na Polską Misję Medyczną.
Intensywne, wręcz neonowe kolory (niebieski, różowy, zielony) pozwalają potraktować stwierdzenie o „odświeżeniu marki” dosłownie, bo świeżość i soczystość w kolekcji wiosna-lato 2022 to pierwsze, co rzuca się tak mocno w oczy. Drugie to udział supermodelki Iriny Shayk, muzy i przyjaciółki projektanta Riccarda Tisciego, którą równolegle poza Instagramem można zobaczyć w kampanii Burberry lub na wybiegach (ostatnio u Michaela Korsa). To nie jedyna gwiazda nowego rozdania Rage Age – modelce towarzyszy Jon Kortajarena. Hiszpańskiego modela można było zobaczyć do tej pory w kampaniach Valentino czy Bvlgari.
Jakiej wiosny w interpretacji Rage Age możemy się spodziewać? Romantycznej, ale w bardzo współczesnym wydaniu. Obok falbanek zobaczymy bufki, a w towarzystwie koronek – ażur. W materiałach – oryginalna siateczka, ponadczasowa satyna, a także naturalne tkaniny, takie jak wiskozowy żakard czy bawełna (ozdobiona angielskim haftem). Kopertowe mini, topy na ramiączkach typu spaghetti czy sukienki w printy to totalny miks największych trendów od lat 70. po 90. Nie brakuje też klasyków, po które sięgamy zawsze: denimu i dresu. Natomiast hasłem przewodnim kolekcji męskiej jest „eksluzywny streetwear”, który opiera się na łączeniu basiców z bardziej ekstrawaganckimi fasonami.
Z okazji premiery, która jest jednocześnie wielkim powrotem marki, Rage Age przeleje całkowity dochód ze sprzedaży kolekcji 9 marca na konto Polskiej Misji Medycznej, zaangażowanej w pomoc na rzecz Ukrainy.
Kolekcja dostępna jest ofercie multibrandu Modivo.pl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.