SodaStream i David Hasselhoff ogłaszają kwiecień miesiącem żółwi
Proekologiczna marka SodaStream postawiła sobie w kwietniu za cel uratowanie miliona żółwi. Pomóc ma David Hasselhoff, który przybywa zwierzętom z odsieczą.
SodaStream w ramach kampanii organizowanej z okazji Dnia Ziemi wyemitowała klip, który w zabawny sposób opowiada o poważnym problemie – zanieczyszczeniu wód i oceanów, które skutkuje zachwianiem ekosystemu i śmiercią milionów stworzeń, w tym żółwi. W wiralowym wideo David Hasselhoff kolejny raz przywdziewa czerwony strój i robi dokładnie to, z czego jest znany – ratuje potrzebujących. – Każdy z nas musi zrobić to, co do niego należy, aby przyczynić się do zrównoważonego rozwoju świata. Milczenie nie jest rozwiązaniem – mówi Hasselhoff.
SodaStream łączy siły z SeeTurtles.org, organizacją pozarządową, która od lat działa na rzecz ratowania żółwi i zobowiązuje się do uratowania jednego z nich za każdy ekspres do gazowania wody SodaStream sprzedany na całym świecie w kwietniu 2022 roku. Saturator do gazowania wody eliminuje tysiące jednorazowych butelek, które przyczyniają się do zaśmiecenia środowiska, co już samo w sobie zachęca do zainwestowania w to urządzenie. – Czujemy ogromną odpowiedzialność za naszą planetę, dlatego wciąż szukamy sposobów, aby ją chronić – tłumaczy Karin Schifter-Maor, globalny CMO SodaStream. Marka dba także o to, aby ekologiczne idee szły dalej w świat. Przywiązuje ogromną wagę do edukowania pracowników i promuje zrównoważone wartości wśród młodszych pokoleń.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.