22-letnia córka zmarłego w 2013 roku aktora Paula Walkera została twarzą jesiennej kampanii marki Proenza Schouler. „Jestem niewiarygodnie wdzięczna wszystkim, którzy we mnie wierzyli” – napisała na Instagramie.
Karierę w modelingu Meadow Walker rozpoczęła w 2017 roku, podpisując kontrakt z agencją DNA Models. W ciągu zaledwie czterech lat stała się ulubienicą światowych projektantów i najpopularniejszych marek, zyskując też ponad 2,5 mln obserwatorów w mediach społecznościowych. Wcześniej kojarzono ją ze względu na ojca, aktora Paula Walkera (znanego z serii filmów „Szybcy i wściekli”), który zginął w 2013 roku. Dziś 22-letnia Amerykanka sama staje się gwiazdą.
W poniedziałek Meadow poinformowała na Instagramie, że została twarzą najnowszej kampanii domu mody Proenza Schouler – Prefall 2021. Na jednym z nich pozuje w czarnym garniturze ze złotymi guzikami i rozszerzanymi spodniami, na drugim w skórzanej, karmelowej sukience z charakterystycznymi plisami u góry. Do załączonych fotografii dołączyła opis, w którym podziękowała zarówno agencji, jak i projektantom Proenzy – Jackowi McColloughowi i Lazaro Hernandezowi za okazane jej wsparcie.
Kampania Prefall 2021 celebruje radość z przebierania się. „Moda to antidotum trudne czasy” – napisano w informacji prasowej. Kolekcja obejmie dopasowane garnitury z rozkloszowanymi spodniami, sukienki maxi z odkrytymi ramionami, dzianinowe spódnice z frędzlami, pikowane torebki i głębokie dekolty w kształcie litery V.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.