Koncepcja kampanii "Dla Ciebie, dla niego, dla nas", promującej męską odzież i akcesoria, zrodziła się z wyników badań. Wynika z nich, że mężczyznom zależy na wyglądzie, ale chcieliby, aby zakupy przebiegały w bardziej płynny i komfortowy sposób.
W skierowanej na polski i czeski rynek kampanii Zalando wzięły udział gwiazdy z Polski i z Czech. Wśród nich są lokalni influencerzy i znane twarze, takie jak aktor Maciej Musiałowski oraz model i zawodnik MMA Gamou Fall z Polski, a także prezenter telewizyjny Leoš Mareš, aktor Jan Cina oraz piosenkarz David Koller z Czech. Za reżyserię spotu odpowiada Luboš Vacke, a za zdjęcia - wielokrotny zdobywca Złotych Lwów na festiwalu w Cannes, Pavel Hejný.
W towarzyszącym kampanii spocie bohaterowie prezentują atrybuty platformy Zalando, które ułatwiają internetowe zakupy i odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentów. Są to m.in. proste wyszukiwanie produktów, długi czas na zwrot czy dostępność lokalnych i globalnych marek w jednym miejscu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.