Pierwsza międzynarodowa kampania marki Douglas Collection opatrzona hashtagiem #IYKYK (If you know, you know) to odpowiedź na aktualne trendy w mediach społecznościowych. Motywem przewodnim jest wiedza dostępna tylko dla wtajemniczonych, czyli tych, który już poznali produkty z kolekcji brandu. Po ich wypróbowaniu trudno nie wracać po więcej.
Douglas Collection to szeroka gama kosmetyków – aż kilkaset produktów premium dostępnych wyłącznie w perfumeriach Douglas. Marka stale aktualizuje ofertę, wprowadzając nowości zgodne z aktualnymi trendami. Formuły kosmetyków opracowywane są w duchu zróżnicowanego rozwoju, a specjaliści wykorzystują w produkcji najnowsze technologie. Pierwsza w historii marki międzynarodowa kampania pod hasłem „#IYKYK – Jak znasz, to wiesz” to zachęta, aby poznać produkty Douglas Collection i dołączyć do grona wtajemniczonych.
W kampanii wyróżniono bestsellery makijażowe, ulubieńców wybranych przez klientów oraz rekomendacje eksperckie konsultantów pracujących w perfumeriach Douglas. Wśród nich znalazły się nawilżający puder Skin Augmenting Hydra Powder, tusz do rzęs Lash Curve oraz nowość – Lovely Lip Oil. Każdy z produktów wyróżnia się dopracowaną formułą i skutecznym działaniem. Co więcej, w trakcie trwania kampanii w perfumeriach Douglas w całej Polsce można skorzystać z bezpłatnych konsultacji makijażowych. To idealna okazja, aby poznać produkty Douglas Collection i przetestować je na własnej skórze.
– Chcemy zdemokratyzować kosmetyki premium. Wierzymy, że piękno jest prawem, a nie przywilejem – mówi Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu w Douglas. – Koncepcja kampanii zrodziła się z analizy zachowań konsumenckich. Klienci, którzy raz spróbowali produktów Douglas Collection i poznali ich najwyższą jakość, chętnie po nie wracają. Innymi słowy: If you know, you know, jak znasz, to wiesz – dodaje.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.