19 stycznia o godzinie 21:00 MISBHV pokaże swoją kolekcję na sezon jesień-zima 2019 w ramach tygodnia mody w Paryżu. To wielki sukces. Do tej pory takim osiągnięciem wśród polskich projektantów mogła poszczycić się tylko Gosia Baczyńska.
MISBHV jest relatywnie młodą marką, która zaczęła od projektowania casualowych bluz i koszulek. Przyjęta entuzjastycznie przez młode pokolenie rozwijała się sukcesywnie, rok po roku poszerzając kolekcję, otwierając się na trendy i eksperymenty estetyczne, stawiając na odważne i progresywne kampanie. Zbierało świetne recenzje w zagranicznych mediach, starannie dobierało ambasadorów (Sita Abellan, Dominik Sadoch, czy Nina Kravitz), a jednocześnie bardzo dbało o kontakty handlowe. Stała obecność w shwroomie podczas fashion weeku w Paryżu, prezentacje na nowojorskich tygodniach mody (od sezonu wiosna-lato 2017) to małe kroczki, które sukcesywnie stawiali w drodze na szczyt. Ich pierwszy historyczny pokaz odbył się w czerwcu 2018 roku w Warszawie.
Zaprezentowana wtedy kolekcja „Polish Jazz” obejmowała modę damską, męską, kostiumy kąpielowe, buty, dodatki i biżuterię. Wzory na tkaninach zostały zaprojektowane przez legendarnego grafika polskiej szkoły plakatu, Rosława Szaybo. Nowoczesny pokaz w choreografii Pata Bogusławskiego przenikał się z performansem zespołu Śląsk. Czego możemy spodziewać się po paryskim show?
Na razie możemy tylko spekulować, obserwując konta założycieli marki na Instagramie. Tomek Wirski, dyrektor kreatywny, opublikował czarno-białe zdjęcie ze wstępnych przymiarek modelki w kowbojskim kapeluszu i haftowanej koszuli. Natalia Maczek, założycielka MISBHV, na Instastories pokazała zdjęcia koszulki i spódnicy ufarbowanej w stylu tie-dye, kolorowe grafiki malowane sprejem z szablonu i nadruk: MISBHV, Warszawa, Synthesis z termowizyjnym zdjęciem twarzy. Wszystko wskazuje na to, że marka będzie trzymać się inspiracji z lat 00., flirtować z trendami i dumnie podkreślać swoje polskie korzenie.
Wstrzymujemy oddech i trzymamy kciuki!
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.