Chcemy, aby nasi klienci mogli się zainspirować i przekonać, że takie wnętrze jest w ich zasięgu – mówi Agata Brodzka, dyrektorka marketingu Ceramiki Paradyż, zapraszając do designerskiego pop-upu, z którym marka odwiedzi różne miejsca w Polsce.
To będzie miejsce spotkań, rozmów, wymiany doświadczeń i inspiracji. Mobilny salon, który jako pop-up będzie można odwiedzać w różnych miastach Polski, został zaprojektowany przez Annę Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio. Przychodząc do pop-upu, zarówno architekci i eksperci branży wnętrzarskiej, jak i klienci, amatorzy nowoczesnych wnętrz, będą mogli przekonać się, jak funkcjonalność łączy się z estetyką. Showroom został wyposażony również w najwyższej jakości armaturę Hansgrohe oraz inteligentne urządzenia do zabudowy Samsung, którymi można zarządzać przy pomocy aplikacji SmartThings.
– Tym projektem chcemy przede wszystkim pokazać różnorodność zastosowań naszych produktów we wszystkich pomieszczeniach, zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz. Dlatego stworzyliśmy designerską i funkcjonalną przestrzeń do gotowania, ale też celebrowania czasu z bliskimi – mówi Agata Brodzka, dyrektorka marketingu Ceramiki Paradyż i podkreśla: – Chcemy, aby nasi klienci mogli się zainspirować i przekonać, że takie wnętrze jest w ich zasięgu.
Mobilny showroom Ceramiki Paradyż pojawi się na: Open’er Festival w Gdyni (28 czerwca – 1 lipca), na Gdynia Design Days (1 – 9 lipca), FEST Festival w Chorzowie (9 –13 sierpnia), a także na Rynku Solnym we Wrocławiu (28 sierpnia – 10 września) i wydarzeniu Warsaw Home & Contract (7 – 10 listopada).
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.