Kariera Lili Moss sukcesywnie się rozwija. Po współpracy z takimi markami jak Calvin Klein, Richard Quinn, Blumarine, Coperni czy Jacquemus, nadszedł czas na nową rolę – ambasadorki YSL Beauty.
Lila, córka Kate Moss, po raz pierwszy trafiła na okładkę magazynu w 2016 roku. Czternastolatka pokazała się z mamą na łamach włoskiego wydania „Vogue’a”. Dwa lata później – już solo – pojawiła się na okładce „Dazed”. Na wybiegu zadebiutowała w 2019 roku, otwierając pokaz Miu Miu. Od tego czasu jej kariera nabiera rozpędu – Lila współpracuje z największymi domami mody.
Teraz o modelkę upomniała się marka YSL Beauty. Lila Moss wystąpi w kampaniach promujących takie produkty jak podkład All Hours, tusz Lash Clash, pomadki Rouge Volupté i błyszczyki z serii Rouge Volupté Candy Glaze.
– Jestem podekscytowana współpracą z YSL Beauty. Autentyczność jest dla mnie bardzo ważna, dlatego cieszę się, że mogę pomóc w szerzeniu przesłania marki, która celebruje wyrażanie siebie poprzez makijaż – mówi modelka.
Do ambasadorek YSL Beauty należą już takie gwiazdy jak Dua Lipa, Kaia Gerber, Zoë Kravitz, czy Barbie Ferreira.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.