Psychodelia, nowe trendy i technologie – na to zwraca uwagę kampania marki Modivo na sezon wiosna-lato 2022. Jej hasło przewodnie brzmi: „Wyrażanie siebie zmienia świat”
– Bohaterka Modivo ma potrzebę przynależenia do wspólnoty. Poszukuje podobnej do swojej wrażliwości, bo właśnie wrażliwość jest siłą – mówi Ola Szol, dyrektorka marki Modivo i opisuje przesłanie najnowszej kampanii – To opowieść o miłości do samego siebie oraz innych. O empatii i byciu sobą. Bo to wszystko jest kluczem do zmiany świata. Dając jasną informację o sobie, spotykamy ludzi nam podobnych, a wtedy dzieje się magia!
Zdjęcia do wideo realizowano na Saharze i w warszawskiej hali Expo. Surowy naturalny krajobraz przenika się w tych obrazach z wizją miasta przyszłości, technologia spaja się z naturą, a człowiek jest jak pomost pomiędzy tymi rzeczywistościami.
Sylwetki bohaterów przypominają futurystycznych nomadów – takie wrażenie sprawiają ich warstwowe stylizacje, kontrastujące kolory ubrań, faktury materiałów. Stroje są w tej opowieści traktowane jako narzędzia do wyrażania osobowości. Mogą być piękne, funkcjonalne, ale jednocześnie podkreślają przynależność do grupy. Wśród podobnych do siebie ludzi bohaterowie kampanii w swobodny sposób podkreślają swoje cechy, również w stylizacjach.
„Wyrażanie siebie zmienia świat” – tak brzmi hasło przewodnie najnowszej kampanii Modivo.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.