Brzoskwiniowy róż, modern retro i ciemne drewno to tylko niektóre trendy wnętrzarskie na sezon wiosna-lato 2018, które znajdziecie w katalogu WestwingNow. Aż 106 stron nowości i inspiracji, dzięki którym zaplanujecie przytulne i modne wnętrze.
Uwielbiany przez Polaków klub Westwing.pl niedawno poszerzył swój internetowy asortyment o sklep WestwingNow, w którym klienci nie tylko znajdą starannie wyselekcjonowane produkty, ale mogą również kupić gotowe aranżacje. Wśród mebli, dodatków i dekoracji znajdują się te najbardziej popularne i starannie dobrane, z opcją szybkiej dostawy.
Marka istniejąca na polskim rynku od 2011 roku jednocześnie wprowadza kolejne zmiany. Światło dzienne ujrzał właśnie pierwszy katalog WestwingNow. Moc inspiracji i wnętrzarskich trendów na sezon wiosna-lato 2018 dostępna jest nie tylko w formie cyfrowej, ale także papierowej lektury. Jak za starych dobrych czasów możemy zapoznać z najmodniejszymi produktami ze świata designu i dekoracji wnętrz, popijając kawę, delektując się piękną pogodą w parku lub na werandzie i przeglądając drukowany katalog.
Jakie nowości fani modnych wnętrz znajdą w tym sezonie? Przede wszystkim styl retro w nowoczesnym wydaniu, czyli klasyki z lat 50. i 60., które nabierają zupełnie nowego charakteru w postaci aksamitnych foteli i dodatków, na przykład okrągłych luster. Na uwagę zasługuje także najbardziej urzekający kolor sezonu – brzoskwiniowy róż. Ten słodki duet doda świeżości każdemu wnętrzu niezależnie od tego, czy postawimy na subtelne dodatki w postaci wazonów lub szklanych pojemników, czy jednak na pokaźną kanapę lub kredens w tym odcieniu. Nie zapominajmy także o palmach, ten print już od kilku sezonów króluje w naszych domach. Jeżeli nie jesteśmy przekonani do odważniejszych i mocnych akcentów, możemy wybrać poszewki na poduszki, lampiony lub ceramiczne miski z tym wzorem. Co jeszcze będzie królowało w tym sezonie? Ciemne drewno, które jest koniecznym element stylu retro, a także kształt roku 2018, czyli koło.
To nie wszystko, co znajdziemy w pierwszym katalogu WestwingNow. Ponadto założycielka marki oprowadza nas po swoim apartamencie, zajrzymy również do mieszkań znanych blogerek, dowiemy się, jak odwzorować na tarasie malowniczy urok Majorki albo egzotykę Bali, a także będziemy mogli wybrać stylowe wazony, które pomogą wyeksponować domowe rośliny.
Katalog został wydany w czterech językach, w nakładzie ponad miliona egzemplarzy. Swój egzemplarz możecie zamówić bezpłatnie na stronie www.westwingnow.pl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.