Klarna to globalny bank detaliczny, dostawca płatności i usług zakupowych. Umożliwia kupującym dokonanie płatności w sklepie internetowym w ciągu 30 dni. Aplikację pobrało już ponad 45 milionów osób na całym świecie. Teraz Klarna nawiązała współpracę z moliera2.com.
– Dziś klienci marek luksusowych szukają większej swobody i innowacji podczas zakupów. Moliera 2 jest liderem tej rewolucji w handlu detalicznym w swoim segmencie. Cieszymy się z nawiązanej współpracy, mającej na celu dotarcie do jeszcze większej liczby świadomych cyfrowo konsumentów dóbr luksusowych – podkreśla Łukasz Dwulit, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Klarna w Polsce. Współpraca z butikiem oznacza większą elastyczność, wygodę, wybór oraz kontrolę podczas zakupów online. Do tego bez odsetek i opłat, gdy zobowiązania regulowane są na czas.
– W Moliera 2 wiemy, jaką wagę przywiązują klienci do komfortu podczas zakupów. Staramy się zapewnić go zarówno offline, jak i online. Wymagania stawiane produktom luksusowym światowych domów mody muszą iść w parze z procesem zakupowym. Partnerstwo z Klarną pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze większą wygodę i swobodę podczas zakupów – dodaje Marta Sawicka, dyrektor zarządzający e-commerce Moliera 2 i podkreśla, że wdrażanie innowacyjnych rozwiązań to kierunek rozwoju marki, jak i całego rynku. Bo Klarna pozwala elastycznie zarządzać budżetem ale ma też szereg dodatkowych funkcji, jak tworzenie listy zakupów, powiadomienia o przecenach, czy wygodne zbieranie punktów w programach lojalnościowych albo specjalne oferty dla klientów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.