„Zamieszkałem w lesie, albowiem chciałem żyć świadomie, stawiać czoło wyłącznie najbardziej ważnym kwestiom, przekonać się, czy potrafię przyswoić sobie to, czego może mnie nauczyć życie” – pisał w połowie XIX wieku Henry David Thoreau w esejach „Walden, czyli życie w lesie”. Ponad 150 lat później to przesłanie staje się bliskie twórcom filmu dla marki Montblanc.
Blask fleszy, wielkomiejskie tempo, zniewalający zgiełk. Kristian Matsson, szwedzki piosenkarz i tekściarz, znany jako The Tallest Man on Earth, potrzebuje chwili wytchnienia. Z metropolii ucieka na łono natury. Chce dotknąć łanów zboża, usłyszeć szum strumienia, zobaczyć ośnieżone szczyty. Złapać znów kontakt z przyrodą i z samym sobą. W tej wędrówce, która staje się niejako powrotem do domu, towarzyszy mu z kamerą fotograf Dennis Leupold, który pracuje m.in. z marką Fenty Beauty, portretował Rihannę, Margot Robbie czy Kim Kardashian.
Trzecim uczestnikiem wyprawy jest zegarek Montblanc 1858 Geosphere. Inspirowany legendarnym modelem Minerva z lat 30., doskonale oddaje ducha ogromnych przestrzeni, nieodkrytych lądów, tajemniczych światów, które otwierają się przed odważnymi eksploratorami. Chronometr utrzymany w brązowej tonacji z elementami khaki doskonale wpisuje się w modę na vintage.
– Łatwo zagubić się w codzienności i zapomnieć, jak zbawiennie działa na nas doświadczenie piękna natury. Przyroda nas inspiruje, wzmaga naszą kreatywność, daje szczęście – uważa Nicolas Baretzki, Montblanc CEO. – Nasza kampania przypomina, że wejście w kontakt z naturą pozwala nam odnaleźć siebie.
Montblanc działa od 1858 roku, gdy Charles-Yvan Robert założył zakład zegarmistrzowski w szwajcarskiej dolinie Saint-Imier. Od 1906 roku marka rewolucjonizuje sposób, w jaki piszemy, tworząc najpiękniejsze pióra wieczne.
Zobacz film zrealizowany przez fotografa Dennisa Leupolda i wokalistę Kristiana Matssona:
Montblanc 1858 Geosphere from VoguePolska on Vimeo.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.