W samym sercu Krakowa, między Starówką a Parkiem Kleparskim powstał mural Moliera 2, który za sprawą efektu architektonicznej iluzji wpasowuje się w krajobraz miasta. Nad malowidłem ściennym o powierzchni 170 m2 przez ponad 110 godzin pracowała grupa lokalnych artystów.
Historyczne kamienice Starego Miasta, Katedra Wawelska, bez której nie wyobrażamy sobie panoramy Krakowa i popularny wśród turystów balon widokowy z logiem Moliera2. – Tworząc mural, nie myśleliśmy o nim, jak o typowej reklamie, lecz bardziej jak o dziele sztuki. Ma za zadanie zachęcić odbiorców, aby weszli do świata naszej marki – mówi Maria Fus, Dyrektor Marketingu i PR Moliera 2. Artystyczny koncept miał także oddawać prawdziwego ducha stolicy Małopolski, dlatego też, na tło wielkoformatowego malowidła wybrano fasadę kamienicy przy ulicy Pawiej 24, nieopodal gwarnego rynku, ale już bliżej nowoczesnych budynków.
Artystyczny mural Moliera 2 został wykonany przez Braughman Group Media, lidera wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.