Znaleziono 0 artykułów
12.02.2023

Najlepsze reklamy z Super Bowl 2023

12.02.2023
(Fot. materiały prasowe)

Reklamy emitowane w trakcie finałowego meczu ligi National Football League to produkcje na kinową skalę. Nie tylko za sprawą gigantycznych budżetów (oglądalność rozgrywek jest na tyle wysoka, że za 30 sekund samego czasu antenowego należy zapłacić średnio 5,5 mln dolarów), scenografii, której mogłaby pozazdrościć niejedna wytwórnia filmowa, ale i gwiazdorskiej obsady. Od Bena Stillera i Steve’a Martina, dających popis aktorskich możliwości w spocie Pepsi, po Alicię Silverstone w roli uroczej Cher Horowitz – oto najlepsze reklamy z Super Bowl 2023.

Rakuten: Królowa ogólniaka (i zakupów) jest tylko jedna

Alicia Silverstone ponownie w roli rozkapryszonej, lecz uroczej Cher Horowitz ze „Słodkich zmartwień”, a razem z nią jej kultowy żółty mundurek w kratkę, pękająca w szwach szafa oraz bajeczny dom w Beverly Hills. Czy po obejrzeniu kampanii nawiązującej do filmu z 1995 roku można skuteczniej obudzić swoją wewnętrzną nastolatkę? Owszem, dając się porwać szałowi zakupów z platformą sprzedażową Rakuten, jak przekonuje aktorka.

Squarespace: Nigdy za dużo Adama Drivera

Fenomenalna rola egocentrycznego reżysera teatralnego w melodramacie „Historia małżeńska”, poruszająca kreacja kierowcy autobusu, który po godzinach przeobraża się w poetę („Paterson”) i niezapomniana interpretacja postaci Kylo Rena z „Gwiezdnych wojen”. Bywają filmy, po których aż chciałby się Adama Drivera zduplikować, by na wielkim ekranie oglądać go jeszcze częściej. Wielokrotnej multiplikacji aktora dokonali twórcy reklamy Squarespace, „strony internetowej, która potrafi projektować strony”.

Hellmann’s: Gdzie dwóch się bije…

Czyżby zagadka „Winiary czy Kielecki” została rozwiązana? Według komika Pete’a Davidsona nie ma lepszej kanapki od tej wypełnionej po brzegi serem brie, szynką i majonezem Hellmann’s. No i oczywiście jedzonej w doborowym towarzystwie – w przypadku reklamy – wraz z Jonem Hammem i Brie Larson.

Michelob Ultra: Panie i panowie, gol(f)!

Zdobywczyni Niekalendarzowego Wielkiego Szlema w grze pojedynczej i podwójnej, jedna z najlepszych tenisistek w historii, autorka autobiografii, matka, osobowość medialna, kobieta instytucja. Rozegrana na polu golfowym reklama piwa Michelob Ultra tylko utwierdza nas w przekonaniu, że nie ma dziedziny, w której Serena Williams nie sięgnęłaby po złoto. Ale jak każdy, czasem potrzebuje odrobiny szczęścia.

Pepsi: Prawda czy fałsz?

W zawodzie aktora chodzi o umiejętność odgrywania ról, utwierdzania widzów w przekonaniu, że to, co widzą na ekranie, jest prawdziwe. A zatem: „ból, smutek, radość, frustracja, głód, ale i smakowitość”, wymieniają w spotach Pepsi Steve Martin oraz Ben Stiller. I po łyku gazowanego napoju dodają: „Wyśmienite…” Czy to była gra? Trzeba przekonać się samemu.

Paramount+: Gdyby skały mogły mówić

Kolejne filmowe déjà vu. Reklama kanału Paramount+ z Sylvestrem Stallone’em w roli głównej luźno nawiązuje do „Na krawędzi”. Produkcja Renny’ego Harlina z 1993 roku przedstawiała historię ratownika pogotowia górskiego (Stallone), który u szczytów Kordylierów musiał się zmierzyć z bezwzględnym gangiem. W reklamie jedynym przeciwnikiem gwiazdora jest jego skalisty duplikat. Na szczęście tym razem aktor skorzystał z pomocy efektów specjalnych i kaskadera.

Doritos: Z mistrzem nie wygrasz

Niezależnie od tego, czy muzyka przejdzie do metawersu, czy fortepian zostanie zastąpiony keyboardem, harfą laserową albo klasycznym trójkątem perkusyjnym, jak udowadnia reklama chipsów Doritos, twórczość Eltona Johna będzie wieczna. A sam gwiazdor jeszcze nie raz pobije młodszego kolegę po fachu.

PopCorners: Bez chemii

Kukurydza, olej słonecznikowy, cukier trzcinowy i sól morska. Nie są to wprawdzie składniki pozwalające przyrządzić popisowy produkt Walera White’a i Jessego Pinkmana, ale chipsy, których paczka w rękach gwiazd „Breaking Bad” jest na wagę złota. A biorąc pod uwagę, że serial o nauczycielu chemii, który zostaje baronem narkotykowym, doczekał się aż pięciu sezonów, marka PopCorners mogłaby rozciągnąć reklamę na co najmniej kilka skeczów.

Google: Przyszłość jest dziś

A gdyby tak usunąć ze wspomnień wszystkich eks, zapomnieć o drobnych porażkach i wstecznie poprawić życiowe niedociągnięcia? Przepis na to znaleźli Amy Schumer, Giannis Antetokounmpo, Doja Cat i Google.

Workday: I ty możesz być gwiazdą rocka

By w latach 80. XX wieku zasłużyć na miano gwiazdy rocka, Billy Idol zdewastował pokoje w 43 hotelach na całym świecie. Joan Jett w wieku 15 lat założyła zespół The Runaways i ruszyła w trasę, a Ozzy Osbourne… robił wiele „złych rzeczy”. Jak udowadnia reklama Workday, w XXI wieku zadanie to jest o wiele łatwiejsze.

Dunkin Donuts: Na wynos, poproszę

Wiemy już, czym zajmuje się Ben Affleck, kiedy mówi, że idzie do pracy. Aktor wydający zamówienia w okienku drive thru Dunkin Donuts chyba najbardziej zaskoczył własną żonę, Jennifer Lopez, która przy okazji zdradziła swoje kawowe preferencje. 

Uber One: Historia jednego hitu

Raper i producent Diddy podejmuje wyzwanie stworzenia przebojowego jingle'a dla Uber One. Do tego zadania zaprasza superasrtystów: Montell Jordan wykonujący „This is how we do it", Kelis ze swoim "Milkshake", Donna Lewis z "I love you always forever", Ylvis z utworem „What does the fox say" czy legendarne „What is love" Haddaway'a. Która z nich przypadła do gustu ekipie Ubera One?

T-Mobile: Rozśpiewane sąsiedztwo

John Travolta chce wiedzieć więcej o najnowszej ofercie T-Mobile. Opowiadają mu o tym gwiazdy serialu „Hoży doktorzy" Zach Braff i Donald Faison, którzy razem z Travoltą wykonują przebój z musicalu „Grease", „Summer Nights".

Pringles: Zdarza się najlepszym

Jeśli kiedykolwiek zdarzyło ci się, że twoja ręka utknęła w puszce po Pringlesach, wiedz, że jestes w dobrym towarzystwie, bo zdarza się to najlepszym: sędziom, chirurgom, a nawet Meghan Trainor.

Amazon: Pieskie życie

Amazon przychodzi z rozwiązaniem, co zrobić ze znudzonym psem, który pod nieobecność rodziny niszczy wszystko w domu. Radykalnie, skutecznie, słodko.

Skechers: Buty do zdobywania świata

Snoop Dogg nie rozstaje się ze swoimi Skechersami - model typu slip-ins zakłada w prywatnym odrzutowcu, na koncert nosi dopasowane do outfitu żółte sneakersy, gazety rozwozi w pomarańczowych, masywnych butach, które zamienia na wygodny oldschoolowy model do strzyżenia psa, a na spotkanie z Martą Stewart w Białym Domu wybiera nieco bardziej elegancki, biało-czarny model.

Pola Dąbrowska i Ewelina Kołodziej
  1. Kultura
  2. Kino i TV
  3. Najlepsze reklamy z Super Bowl 2023
Proszę czekać..
Zamknij