
Choć nie wyobrażam sobie nadchodzącej wiosny bez klasycznego, oversize’owego trencza i sportowej wiatrówki, która wzięła szturmem międzynarodowe wybiegi, to nie one zajmują najważniejsze miejsce na mojej sezonowej liście życzeń. Podobnie jak inne redaktorki mody, szczególnym uczuciem zapałałam do skórzanych kurtek i płaszczy z wysoko postawionym kołnierzem, które nosi już m.in. Hailey Bieber. Już wiem, że nie muszę szukać daleko, by znaleźć te idealne. Kilka wariacji na temat okryć w stylu „funnel neck”, a także wiele innych ciekawych projektów, odkryłam w kolekcji marki Karen Arcanjo. Wiosenna linia, której kampanię prezentujemy jako pierwsi, ma wielkie szanse podbić międzynarodowy rynek mody.
Marka Karen Arcanjo zdobyła renomę dzięki wspaniałym okryciom wierzchnim: doskonale skrojonym trenczom, kurtkom o mocnej konstrukcji czy zamszowym płaszczom w nurcie nowoczesnego power dressingu. Rozmaite wariacje na temat tego znaku rozpoznawczego powracają więc w kolejnych kolekcjach – ta na wiosnę 2025 wydaje się jednak szczególna, bo fanki mody mogą znaleźć w niej modele, o których już teraz mówi się o jako największych przebojach sezonu.


Skórzane kurtki i płaszcze z wysokim kołnierzem to nowa obsesja it-girls. W kolekcji Karen Arcanjo pojawiają się w różnych wersjach
Status it-jacket (skoro mówimy o it-bags i it-shoes, dlaczego nie zastosować tego terminu także do pożądanych okryć wierzchnich?) powoli zyskuje skórzana kurtka z wysokim kołnierzem. W jej ślady idą też szyte według tej samej konstrukcji płaszcze: modele ze skóry i grubej bawełny, inspirowane latami 80., bądź stanowiące reinterpretację klasycznego trencza. To właśnie one zajmują czołowe miejsce na wiosennej liście życzeń redaktorek mody i to one stanowią fundament kolekcji Karen Arcanjo na wiosnę-lato 2025.

Obok wyrazistych okryć wierzchnich, marka Karen Arcanjo proponuje na wiosnę 2025 zmysłowe sukienki z cienkiej wełny
Lista potencjalnych przebojów w najnowszej odsłonie marki nie kończy się jednak na okryciach w stylu „funnel neck”. Brand kontynuuje także swą przygodę z miękką wełną, z której powstały zmysłowe „nagie” sukienki z dzierganymi detalami oraz długie, cieniutkie kardigany, które można stylizować w odsłonie romantycznej lub boho. Patrząc na spójność i wyrazistość nowej kolekcji tej polskiej marki, sądzimy, że Paryż, gdzie w zeszłym sezonie pokazała swe projekty, był zaledwie pierwszym (acz niezwykle istotnym) przystankiem na drodze do globalnej ekspansji.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.